Muntenforum Verzamelmarkt.nl
20 December 2014 - 23:11:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: help gezocht  (gelezen 1749 keer)
Trishke
groentje
*

« Gepost op: 14 December 2011 - 20:12:43 »

Mijn man verzameld euromunten maar enkel diegene die gewoon in omloop zijn. Nu verzameld hij alles gewoon in een doosje. Ik wou voor hem echter een mooie map maken om alles in te verzamelen. Gezien hij geen 'echte' verzamelaar is, heeft het niet veel nut om van die echte officiŽle mappen te kopen. Ik wou gewoon van die verzamelbladen kopen waar je de munten kan insteken. Ik weet echter niet welk bladen hiervoor geschikt zijn en welke ik dan gewoon in een ringmap kan steken. Graag wat advies. dankjewel!
jan_tomat
Beheerder
full lid

Geslacht: Man

wat word ik hier slim

« Antwoord #1 Gepost op: 22 December 2011 - 20:30:06 »

hallo

de beste en meest gebruikte manier is dat je de munten in munthouders doet en die steek je dan in muntbladen.
muntblad kunnen 20 munthouders in 4 naast elkaar en 5 onder elkaar deze steek je in een kaft van 4 ringen.
er zijn ook muntbladen met schuivertjes in maar daar ben ik persoonlijk niet zo voor.
ik koop mijn matriaal in het groot en verkoop in de buurt aan medeverzamelaars.
100 zelfklevende munthouders aan 5Ä
muntbladen aan 0,30 cent per blad.
verstuur ook soms met de post naar mensen.
als je geintreseerd bent kan je me een seintje geven.

groetjes
jan tomat

ik verzamel belgie munten +biljetten nederland en portugal de rest van europa in mindere maten
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: