Muntenforum Verzamelmarkt.nl
29 Augustus 2014 - 06:14:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Arthur Brand - Het verboden Judas-evangelie en de schat van Carchemish  (gelezen 6174 keer)
r.veldema
Senior lid

Geslacht: Man

« Gepost op: 23 Januari 2010 - 12:17:20 »

Hoi,

Dit vind ik een absulute aanrader!
Een boek over de misstanden en malversaties in de hedendaagse kunstwereld... dat leest als een superspannende detective.
Je haren rijzen te berge als je leest hoe gemakkelijk vervalsingen officieŽl als echt gecertificeerd worden.. en in de vitines van Musea komen te liggen.
Om nog maar niet te spreken over de illegale opgravingen en de (misdadige) handel in de opgegraven artefacten.
Het zet je echt aan het denken...de volgende keer als je door het museum loopt. Undecided
De speerpunten van het boek zijn.. ťťn van de meest zeldzame en waardevolle munten ooit: de dekadrachme , en het Judas-evangelie uit de Nag-Hammadi geschriften... een vroeg-christelijk geschrift met de potentie de complete bijbelse leer op losse schroeven te zetten.

Lekker lezen over muntjes in een spannende thriller... die ook nog eens echt de onthutsende realiteit blijkt!
Leest!...leest allen!

Groet, Robin
« Laatste verandering: 23 Januari 2010 - 12:37:59 door r.veldema » Gelogd

Verzamelaar van zilveren guldens: ..Provinciaal, Stedelijk en Koninkrijk NL..VOC..West indiŽ (I Wish!), van de zuid Duitse staten.. en laatste tijd.. alles wat rond is..waar 1 gulden opstaat!

Verbannen van het muntenforum Forumlid heeft u de regels overtreden

IK MAG NI
RVCOINS
Senior lid

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Januari 2010 - 11:03:05 »

Op aanraden van de auteur zelf in dit forum twee jaar gelden heb ik het boek aangeschaft en met veel plezier gelezen. Ik viel van de ene in de andere verbazing hoe erkende instanties en bedrijven werden gemanipuleerd in het ondergrondse wereldje.

Beslist een aanrader.

Roland

Verzamelaar van kloppen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: