@Yosam
Ik heb ervoor gezorgd dat de nummering nooit meer moet veranderen. Ik heb zelfs al nummers voorzien voor types die gemeld zijn, maar nog niet bevestigd. Dit systeem wordt onder andere in de Franse cataloog van Gadoury en in de wereldmuntencataloog Krause-Mishler gebruikt. Wanneer bevoorbeeld het stuk van 1 cent 1837 (ik zeg maar wat) er ooit tussen moet komen, dan kan dat zonder problemen. Andere nummeringen laten dit niet toe. Het is ook de bedoeling om dit werk in volgende editie uit te breiden. Het is nu voorzien dat wanneer hij de volgende maal verschijnt, die zal starten bij 1740, Maria Theresia. Dat hoofdstuk zal als nummering de letters NBMT meekrijgen.
Als je varianten hebt, die niet in de cataloog staan, en ook niet op de website, dan nodig ik je graag uit om deze te komen melden. Ik ben volop bezig met al mijn vondsten op de site te plaatsen, maar is een gigantisch werk. Mochten er anderen zijn, die hun vondsten komen melden, bestaat de kans dat ik minder werk heb

Als je de cataloog raadpleegt op de site, dan is het altijd handig ingelogd te zijn op het forum. Dan verschijnen alle foto's in de cataloog, wat voor een niet ingelogd bezoeker niet zo is.
Hoe dan ook, hoop ik wat nieuws getoond te hebben, hoe gevorderd je als verzamelaar ook bent.
Mvg,
Jos