Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 20:38:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hoe importeer ik een foto  (gelezen 2785 keer)
denis49
full lid

Geslacht: Man

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #15 Gepost op: 25 September 2004 - 17:40:40 »

Hallo Senior,
                                                                                         Goed idee Senior,dat zou veel gezoek en probeersel kunnen verhelpen.En gevloek ook misschien.
Groeten,
Denis49 Wink
« Laatste verandering: 25 September 2004 - 17:41:51 door denis49 » Gelogd

Romeinse munten dat is pas geschiedenis.
Senior
full lid

Gezocht: onbeschreven eurovarianten!

« Antwoord #16 Gepost op: 25 September 2004 - 17:42:25 »

Persoonlijk denk ik dat een lijst met FAQ's het beste als een sticky topic (op slot!) in deze rubriek geplaatst kan worden. Er zouden dan diverse berichten (niet meer dan 10 om het overzichtelijk te houden) onder elkaar geplaatst kunnen worden. Elk bericht kan dan over één onderwerp gaan.
Bv.:
1) inhoudsopgave FAQ's;
2) hoe plaats ik een avatar;
3) hoe plaats ik een afbeelding;
4) hoe maak ik een nieuw bericht/poll;
5) algemene tips voor het plaatsen van berichten;
6) ...

Deze thread kan dan mogelijk verwijderd worden omdat de antwoorden al bij de FAQ's staan. We krijgen dan ook niet te veel sticky's.
Aan de hand van opmerkingen van leden kan starter van de FAQ's dan de lijst verder aanpassen.

Maar goed, dat is mijn idee dus. Er zijn vast nog wel leden die andere voorstellen hebben.
Groeten,

Senior

Vanaf begin maart 2005 zal ik gedurende langere tijd niet meer op het forum actief zijn. Kijk hier voor meer info.

Kijk op mijn website voor info over varianten en de nieuwste euro-overzichten.
jan_tomat
Beheerder
full lid

wat word ik hier slim

« Antwoord #17 Gepost op: 25 September 2004 - 20:15:01 »

hallo senior

ik kan je redelijk volgen.
dus een stikky maken.
bv foruminfo
en dan berricht per berricht een bepaald probleem behandelen.
en door de moderator aan passen naar gelang de problemen zich voordoen.
dus kan een lid met een probleem zijn vraag eronder plaatsen en als er een oplossing gevonden is kan de moderator dit verwerken en de rest verwijderen zodat alles overzichtelijk blijft.dus ik persoonlijk zou het niet op slot doen.

mischien zijn er andere zoalsj e al zei die ook een goed idee hebben.gelieve dan te reageren.zodat we samen een goede foruminstruktieoekje kunnen maken en het iedereen gemakelijk kunnen maken.

groetjes
jan tomat

« Laatste verandering: 25 September 2004 - 20:16:29 door jan_tomat » Gelogd

ik verzamel belgie munten +biljetten nederland en portugal de rest van europa in mindere maten
Senior
full lid

Gezocht: onbeschreven eurovarianten!

« Antwoord #18 Gepost op: 25 September 2004 - 21:09:43 »

@ jan_tomat:

Ik denk dat de thread beter wèl op slot gegooid kan worden. Als mensen vragen hebben dan kunnen ze die ergens anders stellen.

a) Wordt de vraag al in deze thread (FAQ's) beantwoord dan kan er eenvoudig een verwijzing geplaatst worden. Zodra de vragensteller het antwoord gelezen heeft kunnen vraag en verwijzing verwijderd worden.

b) Wordt de vraag nog niet bij de FAQ's beantwoord dan kan de vraag ter plekke beantwoord worden en kan de FAQ's-moderator de FAQ's-thread aanpassen. Als de vragensteller het antwoord gelezen heeft en de FAQ's-moderator de FAQ's heeft aangepast kunnen de originele vraag en antwoord verwijderd worden.

Op die manier blijft alles het meest overzichtelijk denk ik.
Groeten,

Senior

Vanaf begin maart 2005 zal ik gedurende langere tijd niet meer op het forum actief zijn. Kijk hier voor meer info.

Kijk op mijn website voor info over varianten en de nieuwste euro-overzichten.
jan_tomat
Beheerder
full lid

wat word ik hier slim

« Antwoord #19 Gepost op: 26 September 2004 - 08:55:37 »

hallo

ik vind ze beide even goed maar ga voor die van u
(is moeilijk he en ander zijn idee beter vinden dat het uwe)

neen even serieus.
je kan het ook meldenaan de moderator als er iets is dat er nog niet bijstond en dan kan hij het ook aanpassen indien nodig.dus ja best op slot.

en eigenlijk moet het geen moderator zijn die het er neerschrijft he.mischien zijn er mensen die dit willen en kunnen simpel neerschrijven in een korte uitleg.(eer ik het heb uitgelegd Grin)

als er iemand zich groepen voelt zeg het dan maar wij zullen u dankaar zijn Smiley

groetjes
jan tomat

ik verzamel belgie munten +biljetten nederland en portugal de rest van europa in mindere maten
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: