Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
07 Februari 2012 - 14:53:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hoe registreren?  (gelezen 4512 keer)
Beirnaert Rudy
Administrator
full lid

Geslacht: Man

Aankoop munten van de Zuidelijke Nederlanden.

« Gepost op: 04 Februari 2003 - 20:24:56 »

Alvorens je op dit forum kunt posten (=berichten schrijven) dien je geregistreerd te zijn als lid van het forum.

Klik hiervoor op het woord registreer in de welkomsttekst en vul daar de benodigde gegevens in.

Vervolgens kun je met deze gegevens inloggen, klik daarvoor op het woord login in de welkomsttekst of op de login knop boven het forum. Vul dan je Gebruikersnaam en Wachtwoord in en klaar is Kees.

Mocht het nog niet lukken , neem dan even contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Het munten forum.

Wij zijn goed bezig op het muntenforum. Mijn dank gaat zeker uit naar de moderators!!!
Mischaop82
full lid

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Februari 2003 - 15:02:28 »

Rudy, je schreef dat voordat je berichten kunt plaatsen (posten) je eerst lid moet zijn.
Hoe is het dan mogenlijk dat er toch "gasten" aanwezig zijn op dit Forum, die berichten kunnen achter laten?
Gr. Mischaop82

Lid van de club van 1482 !!!   1610/1673.
Senior
full lid

Gezocht: onbeschreven eurovarianten!

« Antwoord #2 Gepost op: 07 Februari 2003 - 22:36:56 »

Dat zat ik me nou ook net af te vragen! Zeker omdat sommige gasten zich ook nog inhoudelijk met de opbouw van het forum gaan bemoeien.

Senior

Vanaf begin maart 2005 zal ik gedurende langere tijd niet meer op het forum actief zijn. Kijk hier voor meer info.

Kijk op mijn website voor info over varianten en de nieuwste euro-overzichten.
Beirnaert Rudy
Administrator
full lid

Geslacht: Man

Aankoop munten van de Zuidelijke Nederlanden.

« Antwoord #3 Gepost op: 07 Februari 2003 - 23:14:29 »

Ik kan dit veranderen, dan moet je eerst registreren voor je op het forum kunnen.
Maar ik weet uit ervaring dat dit voor veel een drempel is om naar een forum te komen.
Ik sta in twee strijd.
Maar hou er dan wel rekening mee dat de gasten ook niets meer kunnen zien. Ik zie hier veel gasten die eens komen kijken en dan weg zijn.
Als er nog meer gasten zijn die posten en zo het forum verpesten kunnen wij dit altijd inschakelen.
Groeten,
Rudy
« Laatste verandering: 07 Februari 2003 - 23:23:52 door Beirnaert Rudy » Gelogd

Wij zijn goed bezig op het muntenforum. Mijn dank gaat zeker uit naar de moderators!!!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: