Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 19:26:42 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: eerste ongelezen post  (gelezen 1819 keer)
bvds
full lid

Geslacht: Man

liefhebber van Belgische munten

« Gepost op: 28 Augustus 2003 - 13:06:52 »

bij elke thread een knopje waardoor je bij de eerste ongelezen post terechtkomt.
nu houdt het forum bij in welke thread er posts staan die je nog niet gelezen hebt, maar met die optie zou het forum ook nog onthouden vanaf welke post je moet beginnen.

ik heb dit al gezien op andere fora, maar misschien is dat in deze versie geen optie. misschien eens vragen aan de mensen van Yabb

mvg

"... , wordt terug numismaat, verzamel munten voor uw plezier (het uwe en niet voor dit van uw geldbeugel)." J.D.M. (Tijdschrift van het Europees Genootschap voor munt- en penningkunde, november 1970)
---
http://users.skynet.be/bart.vandensteen
eu-Robert
Volledig lid

Heb elkaar lief!

« Antwoord #1 Gepost op: 29 Augustus 2003 - 03:04:27 »

@Bart:

Die functie werkt bij mij wel zoals het hoort. Jij komt dus altijd bij de 1e posting (message index) uit wanneer je op het knopje nieuw indrukt? Dan moet er ergens iets fout zitten. Misschien moet je je coockie- of veiligheidsinstellingen veranderen ofzo?

Suc6,
Robert.
« Laatste verandering: 29 Augustus 2003 - 03:07:05 door eu-Robert » Gelogd
bvds
full lid

« Antwoord #2 Gepost op: 29 Augustus 2003 - 17:46:50 »

Vergeet dat ik iets gevraagd heb Grin

"... , wordt terug numismaat, verzamel munten voor uw plezier (het uwe en niet voor dit van uw geldbeugel)." J.D.M. (Tijdschrift van het Europees Genootschap voor munt- en penningkunde, november 1970)
---
Ruud H
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Augustus 2003 - 18:45:49 »

@ Bart,  Grin

We snappen het helemaal.  Grin  Cool

Wat moesten we vergeten.  Lips Sealed

Gr. Ruud.  Wink

ps   Oke
PB
full lid

ik hou van dit forum!

« Antwoord #4 Gepost op: 03 September 2003 - 22:04:09 »

Hallo,

om hier ook nog even iets over te vragen: is het op de één of andere manier mogelijk om alle new-icoontjes in één klap te verwijderen? Undecided Ik lees dagelijks de nieuwe postings, vaak niet-ingelogd. Wanneer ik dan wél inlog maak ik die postings niet (meer) open. Het gevolg is dat die dingen natuurlijk blijven staan. Maar ik heb het gevoel dat het forum op mijn computer daar langzamer door draait. Undecided
Nu kan ik twee dingen doen: laten staan of stuk voor stuk verwijderen. Met verwijderen ben ik al een aantal dagen bezig en heb er al zo'n .... (teveel om te noemen) weggehaald. De hele rubriek metaaldetectie moet nu nog en de penningen. Roll Eyes
Kan ik iets doen om ze in één klap te verwijderen of ga ik maar gewoon door??
Zeggen jullie nu niet dat het mijn eigen schuld is omdat ik maar ingelogd had moeten lezen want dat weet ik natuurlijk wel Embarrassed

Groeten,
bvds
full lid

« Antwoord #5 Gepost op: 03 September 2003 - 22:06:26 »

per rubriek kan je wel op "Alles Gelezen" klikken

mvg

---
Ruud H
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 03 September 2003 - 22:10:07 »

@ Pete Black,      Grin

En dat werkt echt goed hoor.   Cheesy

Gr. Ruud.  Wink  
PB
full lid

ik hou van dit forum!

« Antwoord #7 Gepost op: 03 September 2003 - 22:20:36 »

O, dát had ik moeten weten, wat stom!!! Roll Eyes Wel gezien, maar geen verband gelegd.
Ik dacht dat het rode V-tje vóór 'alles gelezen' betekende dat je er nog een aantal MOEST lezen, omdat het ROOD was. Roll Eyes

Bedankt Bart Grin Grin Grin

en Ruud,

gelijk geprobeerd, werkt inderdaad perfect  Grin Grin
Het één voor één verwijderen was dus een mooi, nou ja...,  tijdverdrijf..... Cheesy dom, dom, enz..... Grin

bvds
full lid

« Antwoord #8 Gepost op: 03 September 2003 - 22:28:10 »

we vergeten ook dat je iets gevraagd hebt Grin

---
PB
full lid

ik hou van dit forum!

« Antwoord #9 Gepost op: 03 September 2003 - 22:41:51 »

Grin
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: