Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 18:12:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Dank u !!!!!!!!!!!!  (gelezen 4757 keer)
Ard
Senior lid

Geslacht: Man

Het beste Muntenforum

« Antwoord #15 Gepost op: 05 Februari 2003 - 16:26:16 »

Hardstikke tof dat het forum weer draait
OVer de oorzaak:
Iedereen zegt nu wel dat het een klootzak is enzo, maar denk ook 's aan jezelf. Je kan onbewust een script meesturen, doordat er een fout in het bestand zit!!!!!!!!!
Ik weet niet hoe het in dit geval is, maar we geven "iemand" de schuld van iets wat ie MISSCHIEN helemaal niet expres heeft gedaan.
Je zou het zelf kunenn zijn, onbedoeld!!

Niet echt meer bezig op het forum
bvds
full lid

liefhebber van Belgische munten

« Antwoord #16 Gepost op: 05 Februari 2003 - 16:36:19 »

een fout in een bestand dat net hetzelfde doet als een script om een server problemen te bezorgen ?? (ik citeer Rudy: "Doordat er iemand een bijlagen had verstuurd met hierin een script dat verbinding maakte met de root van hun systeem")

het doet me denken aan die stelling: een miljoen apen achter een typmachine zetten en ze random laten typen en dan hopen dat ze een stuk van Shakespear schrijven.
toeval lijkt me uitgesloten

mvg

"... , wordt terug numismaat, verzamel munten voor uw plezier (het uwe en niet voor dit van uw geldbeugel)." J.D.M. (Tijdschrift van het Europees Genootschap voor munt- en penningkunde, november 1970)
---
http://users.skynet.be/bart.vandensteen
NielsuitNederland
groentje
*

Verzamelgestoord!

« Antwoord #17 Gepost op: 07 Februari 2003 - 18:04:07 »

Rudy, ook mijn dank natuurlijk! Fijn dat je na deze tegenslag toch wil doorgaan!

Voor mij persoonlijk heeft het van de ene kant ook wel weer z'n voordeel. Omdat ik er namelijk een hele tijd niet ben geweest kon ik door de bomen het bos niet meer zien. Echt te veel berichten die ik nog niet had gelezen en wist dus even niet meer waar ik zou moeten beginnen. Nu kan ik het weer mooi bijhouden!

Succes verder!

NielsuitNederland Grin

Munten uit het koninkrijk der Nederland / oude aandelen & obligaties / militaria / oude boeken
eric-t
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 11 Februari 2003 - 15:35:59 »

Ik had dit forum pas een paar dagen voor de crash ontdekt en weet dus niet precies welke informatie er nu allemaal verloren is gegaan. Ik vermaak me in ieder geval prima op dit forum en ben onder de indruk van het enthousiasme van alle mede-verzamelaars hier om elkaar van informatie te voorzien en elkaars vragen te beantwoorden.

Eric
NielsuitNederland
groentje
*

Verzamelgestoord!

« Antwoord #19 Gepost op: 11 Februari 2003 - 19:00:43 »

Dag Eric, de info die op dit moment op het forum te vinden is x?wat zal het zijn? 20 keer.

Dus we zijn vrij veel kwijt geraakt!

Maar ja we zijn weer lekker op weg!

NielsuitNederland Grin

Munten uit het koninkrijk der Nederland / oude aandelen & obligaties / militaria / oude boeken
michiel
Beheerder
full lid

Metaaldetectorzoeken!!!!!!

« Antwoord #20 Gepost op: 12 Februari 2003 - 12:25:42 »

Inderdaad we zijn heel erg veel informatie kwijt geraakt helaas. Maar ja is goed om van te leren. Nu weten we dat er goed geback upped moet worden.

Wat betreft de discussie over de schuldigen ben ik het niet met je eens Ard. Een bestand meesturen wat dit allemaal heeft gedaan is niet iets wat je even per ongeluk doet. Het is iemand die gewoon jaloers was en dit express heeft gedaan. Ik spreek ook uit ervaring, ik heb zelf een tijdje geleden oko last gehad van dat soort grapjassen.

groeten Michiel Grin Cheesy

http://people.zeelandnet.nl/mida
Zoeken met de metaaldetector en metaaldetectorvondsten
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #21 Gepost op: 12 Februari 2003 - 14:19:04 »

Rudy,
Niet alleen bedankt voor het instand houden van het forum, maar ook voor het telkens zo snel oppakken van suggesties voor nieuwe rubrieken, of voor het verplaatsen van rubrieken naar een logischer plaats!
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
NielsuitNederland
groentje
*

Verzamelgestoord!

« Antwoord #22 Gepost op: 12 Februari 2003 - 21:37:09 »

.............Inderdaad we zijn heel erg veel informatie kwijt geraakt helaas. Maar ja is goed om van te leren. Nu weten we dat er goed geback upped moet worden............

Rudy, is dit mogelijk?? Zodat we bij eenzelfde 'ramp' info terug kunnen zetten.

NielsuitNederland Grin

NielsuitNederland
groentje
*

Verzamelgestoord!

« Antwoord #23 Gepost op: 12 Februari 2003 - 21:39:54 »

Rudy, ik zie dat Qoute vrij onduidelijk is. Is dit bij iedereen zo, of bestaat er de mogelijkheid om deze grote af te beelden waardoor het duidelijker leesbaar is??

Ik had al geprobeerd om mijn tekengroote van Explorer hoger te zetten maar dit loste niks op.

NielsuitNederland Grin

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: