Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 18:06:30 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wijzigen emailadres  (gelezen 659 keer)
r.veldema
Senior lid

Geslacht: Man

« Gepost op: 26 April 2010 - 10:20:46 »

M'n huidige emailadres gaat ineens geld kosten.....?
..en laat ik dus begin juli eindigen/verlopen.

Probeer m'n emailadres bij m'n profielgegevens te veranderen...maar dat blijkt scheer onmogelijk..
...wachtwoord 3 x ingevoerd..wachtwoord 1x ingevoerd..wachtwoord veranderd... geheime vraag ingevoerd....opnieuw ingelogd en weer geprobeerd...

...niets blijkt/lijkt te werken..

Wat nu?

Groet, Robin.

Verzamelaar van zilveren guldens: ..Provinciaal, Stedelijk en Koninkrijk NL..VOC..West indië (I Wish!), van de zuid Duitse staten.. en laatste tijd.. alles wat rond is..waar 1 gulden opstaat!

Verbannen van het muntenforum Forumlid heeft u de regels overtreden

IK MAG NI
Aernout
Volledig lid

« Antwoord #1 Gepost op: 26 April 2010 - 17:25:07 »

Normaal om je e-mailadres te veranderen moet je naar profiel gaan

Kies dan "Account-gerelateerde instellingen"

Verander je e-mailadres. Dit moet reeds een geldige en bestaand e-mailadres zijn.

En dan enkel onderaan bij "huidige paswoord": je paswoord invullen.

Vervolgens op de knop 'verander profiel' drukken

en dit zo het moeten zijn.

Zoniet eens de beheerder raad plegen.

Hopelijk werkt het.

Aernout

Start klein om groots te eindigen
r.veldema
Senior lid

« Antwoord #2 Gepost op: 26 April 2010 - 18:48:45 »

Hoi Aernout,

Precies dat heb ik al 3x gedaan...zonder resultaat... maar ga het nu nog een x proberen.

...en nu geeft ie dus weer aan dat het veranderde wachtwoord (?) niet overeenkomt met de herhaling ervan...
en als je dat juist invult... dan krijg je...een onjuiste pagina error!

Wachtwoord is ook de juiste ...want als ik me afmeld...dan kan ik me er gewoon weer mee aanmelden..
 Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh

Groet, Robin.
« Laatste verandering: 26 April 2010 - 18:55:49 door r.veldema » Gelogd

Verzamelaar van zilveren guldens: ..Provinciaal, Stedelijk en Koninkrijk NL..VOC..West indië (I Wish!), van de zuid Duitse staten.. en laatste tijd.. alles wat rond is..waar 1 gulden opstaat!

IK MAG NI
Aernout
Volledig lid

« Antwoord #3 Gepost op: 26 April 2010 - 19:42:22 »

Computers zijn rare dingen.  Lips Sealed

Misschien toch eens aan de beheerder (rudi) vragen.

Aernout

Start klein om groots te eindigen
r.veldema
Senior lid

« Antwoord #4 Gepost op: 26 April 2010 - 20:07:53 »

OK!....met de windowsbrowser lukt ut ineens wel... Googlechrome had er geen zin in.........

hoewel ik die toch prettiger en sneller vind werken...

Groet, Robin.

IK MAG NI
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #5 Gepost op: 26 April 2010 - 20:13:14 »

Robin,
Dus het probleem werd niet veroorzaakt door de forumsoftware, maar door de door jou gebruikte browser. Goed om te weten !!
Ik was al van plan om Rudy te contacten over jouw probleem, maar dat is nu niet meer nodig.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #6 Gepost op: 26 April 2010 - 20:38:35 »

Robin,
Zoals je wellicht al had gemerkt ben ik redelijk veel op het muntenforum aanwezig. En de laatste paar jaar heb ik gemerkt dat het tegenwoordig vrij zinloos is om Rudy te benaderen met een PB via dit forum of via het in zijn profiel vermelde email adres. Het kan dan soms weken of maanden duren voordat je een reactie krijgt.
Gelukkig beschik ik over een snellere methode die doorgaans al binnen enkele dagen een antwoord oplevert.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
r.veldema
Senior lid

« Antwoord #7 Gepost op: 26 April 2010 - 22:59:05 »

Rob,

Je inzet en waardevolle bijdragen worden dan ook alom gewaardeerd...en dat mag best eens gezegd worden!
Misschien is het indeze ook de nederlandse directheid contra de belgische gemoedlijkheid..
Mogelijk is voor beiden wat te zeggen...

Groet, Robin.

Ps. kort geleden een gulden 1764 Transi met gestopte gaten gekocht ....is uit een amsterdamse gracht gevist...over curieus gesproken... Wink (foto's volgen)
« Laatste verandering: 26 April 2010 - 23:01:45 door r.veldema » Gelogd

IK MAG NI
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: