Heeft iemand anders ook inlogproblemen?
Ik heb me heel lang niet meer gemeld op dit forum omdat ik met mijn user niet posten kon. Dit gebeurde al vrij snel na het aanmaken van de user. 1) meestal wordt de inlog niet aanvaard 2) vreemd genoeg soms wel (zoals nu) en kan ik een post aanmaken. 3) Meteen daarna wordt de user nier meer herkend. Hij "houdt 'm" niet vast. Dus als de log in werkt en ik naar een topic ga is de inlog weer weg. Ook het profiel wordt niet herkend.
Onlangs nog eens naar deze site gegaan en nog eens geprobeerd en het werkte weer, paar posten geplaatst en daarna meteen weer het oude probleem.
1) heb een nieuwe User gemaakt: Newby. Eerst bericht gekregen dat ik op goedkeuring moet wachten en nu bij een inlogpoging dat mijn User überhaupt niet meer bestaat (verder geen uitleg gekregen).
2) heb Mozilla geprobeerd met mijn oude user. Werkt niet. Heb IE 7 naar 8 getild. Werkt ook niet. Cookies weg etc, veiligheidsinstelling aangepast. Werkte allemaal niet.
Is er iemand die dit bekend voorkomt en dit zou kunnen oplossen? Indien er een oplossing is dan graag een antwoord hier schrijven. De kans dat ik hier nog een antwoord posten kan is klein, want de user zal nu wel weer niet herkend worden.
Alvast bedankt