Hallo, ben doordat ik momenteel veel tijd heb begonnen met in de loop van de tijd ge/verkregen munten beter te bekijken en zo mogelijk te catalogiseren. Had geen idee dat ik in al die jaren zo veel en vooral zo onbekende munten her en der in laden en kastjes had liggen. Kom misschien nog aardige en nog meer onbekende exemplaren tegen. Van de volgende munten lukt het niet erg best te bepalen uit welk land ze komen los te peuteren. Denk dat het een Arabisch / Afrikaans land moet zijn. De munt van 20?? vertoont een soort rode (oker)aanslag. Zie je wel vaker bij munten uit india. Zou dus ook zomaar uit die contreien kunnen komen? Staan niet in mijn (wat oudere Weltmuenz Catalog 20. Jahrhundert van G. Schoen) De afgebeelde munten zijn alle van 1960 / en Arabische jaartelling 1380. Hebben als waarde 100, 50, 20 en 10

De achterkant lijkt steeds hetzelfde, daarom maar 1 foto van genomen. De diameter is ong. conform de afbeelding, en de munt "ruikt" naar koper.Heb er van deze nog meer in verschillende jaartallen. Wie kent de afgebeelde munten en heeft er meer info over?
Groeten & alvast bedankt Jos B.