Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 16:20:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Chinese munt of penning??  (gelezen 3458 keer)
peterpaul31
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: 26 Mei 2009 - 07:06:20 »

Beste Jos,
we praten hier minimaal over een jaar of 12 geleden toen er stukken minder via internet werd aangeboden als nu. Geen flauw idee of er nog interessante aanbiedingen van particuliere verzamelaars in de Muntkoerier staan. Ik kijk er eigenlijk al een tijd niet meer naar. Ik kan je eventueel wel in een persoonlijk bericht de naam van de aanbieder van destijds mailen. Misschien heeft hij nog steeds leuke partijen?

groeten,
Peter Paul
muntje05
Volledig lid

Geslacht: Man

« Antwoord #31 Gepost op: 26 Mei 2009 - 22:07:59 »

Toch maar eens doen Peter Paul! Misschien, misschien heeft ie inderdaad nog leuke partijen. En alvast bedankt
Groeten Jos B.
muntje05
Volledig lid

« Antwoord #32 Gepost op: 29 Mei 2009 - 22:55:58 »

Hee, waar blijf je?HuhHuh
 Huh Huh Grin
Jos B.
peterpaul31
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: 30 Mei 2009 - 03:19:56 »

Betekent dit dat je mijn berichtje niet gehad hebt?

Hee, waar blijf je?

Jos B.
muntje05
Volledig lid

« Antwoord #34 Gepost op: 30 Mei 2009 - 22:02:16 »

Sorry Peter Paul. Heb je berichtje opgeduikeld. Heb zo veel internet adressen dat ik soms niet meer weet welk adres ik voor welk forum heb gebruikt! Moet ik echt iets aan doen!!!!!!!!!!! Nogmaals sorry.
Groeten Jos B.
muntje05
Volledig lid

« Antwoord #35 Gepost op: 06 Juni 2009 - 21:19:52 »

Hoi Peter Paul. Naam van aanbieder die je me gaf heeft momenteel nauwelijks (meer) iets van doen met munten. Toch erg bedankt voor je moeite.
Groet, Jos B
muntje05
Volledig lid

« Antwoord #36 Gepost op: 27 Juli 2009 - 21:52:31 »

Hallo Jos,

1) De set die je toont is niet de officiële set die werd uitgegeven ter gelegenheid van de teruggave van Hong Kong. Het is een privé-uitgave, samengesteld met circulatiemunten. Alle munten uit 1997 zijn ook normaal in circulatie gegaan. De samensteller vond waarschijnlijk niet voldoende 10-dollarmunten van 1997 (met een ophangbrug erop) en gebruikte dus maar een door de Britten uitgegeven 10 dollar. Al deze munten zijn echt, maar zoals hierboven gezegd, waarschijnlijk uit circulatie gehaald.

Hoi Bart, het heeft even geduurd, maar heb nu dan toch de officiele set van de overgang van H.K. naar China te pakken. Kostte me omgerekend zo'n 18 Euro, dus dat is te doen. Ben er erg blij mee. Heb nu dus een officiele (BU) en een lokale private set.
Groeten Jos B.
Groeten Jos B.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: