Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 16:13:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ONGELOOFLIJK !!!  (gelezen 2133 keer)
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Gepost op: 13 April 2009 - 09:56:33 »

ONGELOOFLIJK !!! Tussen 11 april 09.56 uur en 13 april 01.19 uur is er op dit forum helemaal niets gepost !!! Gedurende 39 uur en 23 minuten helemaal geen enkele posting !!! Wat was er aan het handje, was iedereen in staking ?? Undecided
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
spes nostra
nieuw lid
**

« Antwoord #1 Gepost op: 13 April 2009 - 10:20:08 »

Feestdagen? Weekend? Te mooi weer? Te veel andere fora? Forum moeheid? Zeg het maar.

Kees
Bernard3
Volledig lid

« Antwoord #2 Gepost op: 13 April 2009 - 10:46:48 »

Ik denk dat velen (net als ik) zeker gisteren familie/vrienden op bezoek hebben gehad (en vandaag weer  Roll Eyes ). En dan weinig tijd over om nog iets zinnigs te zeggen. Gelukkig kan ik nu een heel zinnig bericht plaatsen Grin.

Maar dit is inderdaad een diepte record, laten we het vandaag maar inhalen Wink.

Bernard
reneke
Senior lid

Wettige betaalmiddelen wereldwijd

« Antwoord #3 Gepost op: 13 April 2009 - 11:09:05 »

Ik dacht al dat het aan mijn internetverbinding lag maar vanmorgen stond er inderdaad weer 1 berichtje op  Smiley

Het is crisis op het forum daar zal het aan liggen  Wink.

Rene
Munthunter
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 13 April 2009 - 20:29:19 »

Stelling:

'Muntenverzamelaars zijn zo gelovig dat ze hun verzameling en alle activiteiten daaromheen aan de wilgen hangen als er een religieus feest wordt gevierd?'

Ik, nee! had een verjaardag moest eieren zoeken en heb heerlijk in de tuin gewerkt en met mij zoontje gefietst. Volledig opgeladen om me weer op de muntelaria en bankbiljetten te storten Wink

Vrolijk Pasen, op naar Pinksteren hehehehe

Gr. Jeroen
Mr Proper
Volledig lid

« Antwoord #5 Gepost op: 14 April 2009 - 06:56:07 »

Haha Tongue . Geweldig topic dit. Ik had paasgedoe en normaal ben ik ook al niet zo'n superposter. Maar ik zal voor de aardigheid toch ook maar hier reageren om te laten zien dat het forum echt nog niet dood is!

Euro en guldenverzamelaar. Inmiddels 474 euromunten uit 18 eurolanden.
Collecteuros
Volledig lid

« Antwoord #6 Gepost op: 14 April 2009 - 09:09:10 »

Ik verzamel ook vaticaanmunten, dus doe ook aan de paasgedachte mee....
Nee, ik moest ipv eieren in de tuin, bierflesjes zoeken. als je dan vervolgens de verpakking openmaakt, kun je beter niets meer posten....

is deze 39 uur overigens een 'diepterecord'?

'club van 1480 (of 1482)'
2010: 112+8 euromunten (120)

Juliana: 54% FDC/UNC
Willem1,2,3 en Wilhelmina: heel weinig nog...
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #7 Gepost op: 14 April 2009 - 13:37:24 »

is deze 39 uur overigens een 'diepterecord'?
Geen idee!
Maar hoewel ik lang niet altijd reageer op alles wat er nieuw gepost is, kijk ik altijd wel gemiddeld 2x per dag of er verkeerd geplaatste postings zijn die ik moet verplaatsen, of dat er wellicht een spam-bericht is opgedoken dat verwijderd moet worden. En dus viel het me op dat bij een aantal achtereenvolgende bezoeken aan het muntenforum er niets nieuws was gepost.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
danny21
groentje
*

« Antwoord #8 Gepost op: 14 April 2009 - 19:06:36 »

Dat er de laatste dagen weinig postings zijn zou je nog kunnen verklaren dat iedereen wel van de eerste zon wil genieten,maar heeft er iemand een verklaring hoe het komt dat er zoveel gasten op het forum aanwezig zijn?
Ik volg dit nu niet dagelijks op maar deze zijn volgens mij de laatste weken wel spectaculeir toegenomen.

Groeten,
Danny
Bernard3
Volledig lid

« Antwoord #9 Gepost op: 14 April 2009 - 19:17:45 »

(...),maar heeft er iemand een verklaring hoe het komt dat er zoveel gasten op het forum aanwezig zijn? Ik volg dit nu niet dagelijks op maar deze zijn volgens mij de laatste weken wel spectaculeir toegenomen.

Het viel mij ook al op dat er de laatste tijd zo veel gasten aanwezig zijn. Een maand of 2 geleden waren er echt maar enkelen online en de laatste tijd bijna altijd (althans 's avonds) meer dan 50 gasten... maar hier geen verklaring voor.

Misschien een oproep aan deze gasten Grin : schroom niet om lid te worden en eens een bericht te plaatsen of vraag te stellen. Meer goede leden zijn altijd welkom Wink.

Bernard
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: