Ik maak maar 1 topic om alles in te zetten om zo het forum niet teveel te spammen. (indien mods het graag gesplitst zien zal ik dit zeker doen)
Eerst en vooral mijn 20$ Liberty's , normaal gaan deze volgende week weg maar ik wou ze toch nog effe posten , misschien dat iemand er nog iets speciaals aan ziet waardoor ze meer waard zouden zijn

:

Dan nog enkele munten en verzameldingen waarvan ik graag geweten had of het iets waard is en ongeveer hoeveel dan :
Verzamelboxen , 4 delig => Coin sets of all nations (Franklin Mint) :

Deze set bevat 120 kaarten met een muntset (Proof) en een postzegel van het betreffende land.
Als ik zoek op het net vind ik de losse kaarten voor 10 tot 25$ per stuk dus deze set lijkt mij toch wel wat waard te zijn , graag jullie mening.
The coronation jubilee crown coins => Proof set sterling silver (Franklin Mint) : 
De officiële 5DM gedenkmunten van de BRD :

Enkele losse munten => canadase $ munten met een gedenkzijde aan de olympische spelen : 2 x 5 dollar , 2 x 10 dollar , 1 x 50 dollar. (allemaal perfecte staat in PVC doosje)
een Silver eagle - 1 $ stuk en een Duitse gedenkmunt van Conrad adenhauer

Dan nog 2 zaken die wel geen munten zijn :
De dynastie verzameling => Massief zilver verguld (vermelding HF zilver 925/1000 argent)

Dit is een zeer mooi set met zware zegels in massief zilver en met goud verguld , enkel jammer dat er wat aanslag op zit.
(en ik durf niet echt met iets te poetsen omdat ze nu nog een mooie glans hebben , tips zijn welkom)
Een set zilveren postzegels : " the 100 greatest stamps of the world " (Franklin Mint) :
Zo , dat was het

Als jullie hiervan een geschatte waarde zouden kunnen geven zou ik het ten zeerste op prijs stellen.
Alvast bedankt.