Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 16:09:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Euromunten Prentenboek (vervolg)  (gelezen 1421 keer)
Euroverzamelaar
nieuw lid
**

...zwijgen is goud...

« Gepost op: 01 April 2009 - 20:17:59 »

Citaat

Rob,

Helaas is het oorspronkelijke topic "Euromunten Prentenboek" op slot, maar ik wil je toch hartelijk feliciteren met

Editie 4.7 van het boekje ALLES OVER DE EURO!

Het staat inmiddels online en ziet er weer fantastisch uit. Hier maak je veel verzamelaars heel blij mee  Cheesy

Groet,
Euroverzamelaar.

http://members.ziggo.nl/euroverzamelaar
Verzamelaar van "alles in omloop"
Lid van de Circulatie club
Petijsach
nieuw lid
**

Geslacht: Man

Peter

« Antwoord #1 Gepost op: 01 April 2009 - 20:52:15 »

Kan niet anders zeggen dan dat dit de ultieme informatie geeft voor elke muntenverzamelaar!!
Overzichtelijk en toch boordevol.
Bedankt voor de vele uren die hierin hebben gezeten!! Smiley Smiley Smiley

Groeten, Peter.
larryman
groentje
*

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #2 Gepost op: 02 April 2009 - 15:17:03 »

Inderdaad zeer nuttig document !!!

Is België 2008 volledig in omloop??
joetje
Volledig lid

« Antwoord #3 Gepost op: 02 April 2009 - 17:11:50 »

Is weer een erg mooi boekje geworden. hulde.
Maar die link van euroverzamelaar?.
Ik denk dat Importa liever heb dat je via hun site inlogt.
Is toch fijn dat ze dat boekje op het net zetten, dus een beetje reclame via hun site vindt ik wel verdient.

Gr. Dick.
reneke
Senior lid

Wettige betaalmiddelen wereldwijd

« Antwoord #4 Gepost op: 02 April 2009 - 19:16:39 »

Inderdaad zeer nuttig document !!!

Is België 2008 volledig in omloop??

Ik heb ze ook nog zeker niet allemaal compleet, dus in cirqulatie zullen ze nog niet allemaal zijn.
Maar rob kennende komt de informatie wel van betrouwbare bronnen en zullen ze nog wel komen.

Groetjes Rene
Bernard3
Volledig lid

« Antwoord #5 Gepost op: 02 April 2009 - 19:20:26 »

Fantastisch dat je dit document weer hebt bijgewerkt Grin.

Dat is toch zeker een "proficiat" en een "bedankt" waard.

Bernard
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #6 Gepost op: 03 April 2009 - 08:39:11 »

Heel veel dank voor alle hulde en lovende woorden. Er zit inderdaad verschrikkelijk veel werk achter, meestal méér dan je op het eerste gezicht zou zeggen.
Alle vermelde oplagecijfers zijn meermalen gecontroleerd en waar nodig aangepast aan de meest recent bekend geworden officiële gegevens.
Ook zijn er heel veel nieuwe afbeeldingen toegevoegd. Het probleem daarmee is dat lang niet elk plaatje voor mijn overzicht geschikt is. In de eerste plaats moet elk plaatje vrij zijn van (vervuilende) eigendoms-inschriften. In de tweede plaats moet elk plaatje geschikt zijn voor vergroting tot tenminste 200% zodat de details beter zichtbaar zijn. En tenslotte moet elk plaatje een witte achtergrond hebben, terwille van de uniformiteit. Maar het is uiteindelijk allemaal goedgekomen.

Het werk blijft voortgezet worden. Ondertussen heb ik alweer een (kort) lijstje met aanvullingen/verbeteringen die in de eerstvolgende versie zullen worden opgenomen.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Collecteuros
Volledig lid

« Antwoord #7 Gepost op: 03 April 2009 - 13:44:15 »

Zeer mooi is het weer geworden, en ook zeer volledig!
Rob, bedankt voor het updaten van het boekje!

'club van 1480 (of 1482)'
2010: 112+8 euromunten (120)

Juliana: 54% FDC/UNC
Willem1,2,3 en Wilhelmina: heel weinig nog...
Bambie
groentje
*

« Antwoord #8 Gepost op: 03 April 2009 - 17:14:52 »

Rob,
Heel hartelijk bedankt voor dit prachtige stuk werk, ik denk namens alle verzamelaars heel hartelijk bedankt.
Super dat je daar zo veel tijd en energie in wilt steken.

Nog een vraagje, zomaar uit nieuwsgierigheid, er staat bij jouw berichten nog steeds 1277 euromunten, dat moet onderhand toch veel meer zijn?

RobKooy (Overleden)
full lid

« Antwoord #9 Gepost op: 03 April 2009 - 17:35:35 »

Nog een vraagje, zomaar uit nieuwsgierigheid, er staat bij jouw berichten nog steeds 1277 euromunten, dat moet onderhand toch veel meer zijn?
Klopt, het zijn er onderhand zo'n 1400. Maar er staat Lid van de Club van 1277 wat wil zeggen dat ik alle munten t/m 2008 in mijn bezit heb. En zolang nog niet alle munten van 2009 beschikbaar zijn is er nog geen nieuwe club.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Bambie
groentje
*

« Antwoord #10 Gepost op: 03 April 2009 - 20:19:20 »

Rob,

Bedankt voor je reactie en je antwoord, ik begrijp het nu.
Bernard3
Volledig lid

« Antwoord #11 Gepost op: 04 April 2009 - 12:11:01 »

Nog één vraagje aan Rob: Waarom is dit editie 4.7 en niet bijvoorbeeld 5.0? Ik dacht dat er elk nieuw jaar een nieuw editienummer zou zijn...

Bernard
RobKooy (Overleden)
full lid

« Antwoord #12 Gepost op: 04 April 2009 - 20:25:30 »

Nog één vraagje aan Rob: Waarom is dit editie 4.7 en niet bijvoorbeeld 5.0? Ik dacht dat er elk nieuw jaar een nieuw editienummer zou zijn...
Bernard,
De eerste drie edities zijn alle drie in druk verschenen en ze hadden alle drie een totaal verschillende opzet. Voor de eerste online versie heb ik de opzet opnieuw behoorlijk aangepast, en die opzet is sindsdien niet meer gewijzigd; alléén steeds uitgebreid en aangevuld. Zolang de huidige opzet onveranderd blijft zullen ook de volgende updates worden doorgenummerd: 4.8, 4.9, enzovoort.
Pas wanneer de huidige opzet totaal veranderd wordt komt er een editie 5.
Rob Kooy 

Bernard3
Volledig lid

« Antwoord #13 Gepost op: 04 April 2009 - 21:23:02 »

Bernard,
De eerste drie edities zijn alle drie in druk verschenen en ze hadden alle drie een totaal verschillende opzet. Voor de eerste online versie heb ik de opzet opnieuw behoorlijk aangepast, en die opzet is sindsdien niet meer gewijzigd; alléén steeds uitgebreid en aangevuld. Zolang de huidige opzet onveranderd blijft zullen ook de volgende updates worden doorgenummerd: 4.8, 4.9, enzovoort.
Pas wanneer de huidige opzet totaal veranderd wordt komt er een editie 5.
Rob Kooy 

Dat verklaart.
Ik ken het boekje pas sinds editie 4.4, dus vandaar dat ik me dit afvroeg.

Bernard
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: