Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 14:36:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 10 cent 1944 Denver !!  (gelezen 7097 keer)
jeffelz
nieuw lid
**

« Antwoord #30 Gepost op: 30 Maart 2009 - 10:10:58 »

Erg mooi te horen dat hij echt is Wink
Geweldig dat je zo'n zeer zeldzame munt in je verzameling hebt Smiley

Ik ga e-bay maar weer eens afspeuren of ik een leek tegen kom die deze munt voor €1,99 aanbied zijnde "regulier dubbeltje 1944P".
Via de normale weg (veiling of munthandel) kan ik hem voorlopig nog niet betalen Cry

Hahha.. ja dat zou helemaal mooi zijn als dat zo aangeboden werd.. Ik zou je eerlijk vertellen dat ik dit dubbeltje van marktplaats heb gekocht!!  Grin
Diegene had er een hele verzameling op staan... maar had alleen belang bij het dubbeltje... dus het kan echt nog wel via marktplaats  Wink Tongue

jeffelz
nieuw lid
**

« Antwoord #31 Gepost op: 30 Maart 2009 - 10:12:02 »

Gefeliciteerd  Shocked Smiley

Het zal in mijn album nog wel eens heeeeeeeeeeeeeel lang kunnen duren voordat dit plekje is gevuld  Cry

Ludo

Dank u  Grin

Ik ben al weer verder aan het zoeken haha.. ben nu op zoek naar het dubbeltje 1945 P  Cool
jeffelz
nieuw lid
**

« Antwoord #32 Gepost op: 31 Maart 2009 - 11:22:52 »

Het zal in mijn album nog wel eens heeeeeeeeeeeeeel lang kunnen duren voordat dit plekje is gevuld  Cry

Ludo

Dank u  Grin

Ik ben al weer verder aan het zoeken haha.. ben nu op zoek naar het dubbeltje 1945 P  Cool

En kijk eens aan... ik heb het dubbeltje 1945 ook al geregeld hahaha! bijna mijn collectie wat ik zoek compleet!!  Grin
Ik zal proberen binnenkort een foto ervan te maken als ik hem heb..  Cool

jeffelz
nieuw lid
**

« Antwoord #33 Gepost op: 17 April 2009 - 08:06:43 »

Ludo

Dank u  Grin

En kijk eens aan... ik heb het dubbeltje 1945 ook al geregeld hahaha! bijna mijn collectie wat ik zoek compleet!!  Grin
Ik zal proberen binnenkort een foto ervan te maken als ik hem heb..  Cool

En weer ff een update.. het dubbeltje 1945 P heb ik nu ook in mijn bezit  Grin in de kwaliteit unc a fdc!
Ik moet er nog wel even goede foto's van laten maken... boefjemax had er twee gemaakt maar die waren net iets te klein bleek achteraf haha..
Nu gaan we verder op zoek naar de gulden 1944 doorloper en de gulden 1945 P en dan heb ik het voor mij gewilde rijtje compleet  Tongue

Deze zijn al in mijn bezit:

- 10 cent 1944 Philadelphia
- 10 cent 1944 San Fransisco
- 10 cent 1944 Denver
- 10 cent 1945 Philadelphia
- 25 cent 1945 Philadelphia

Binnenkort ook in het bezit van het Schulman boek 1975 ( pfff eindelijk )

kenzo
Volledig lid

Geslacht: Man

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #34 Gepost op: 11 Oktober 2011 - 19:31:39 »

Hallo,
zag jullie praatje over de 10 cent 1944 denver.
als zo'n muntje nou in een ketting verwerkt zit(mits hij echt is) zou hij dan evengoed nog een (aanzienlijke) waarde vertegenwoordigen?
er zitten dan wel 4 gaatjes in.
zie toevallig een advertentie staan van mensen die hem aanbieden in een ketting (weet niet of hij echt is) en vroeg me dit dus af.

m.v.g.
Richard
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: