Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 12:41:09 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Belgische euromunten 2007  (gelezen 895 keer)
B€lmunt
groentje
*

Geslacht: Man

« Gepost op: 14 Juni 2008 - 08:03:23 »

Kan iemand mij vertellen of alle belgische munten van 2007 uitgegeven zijn om in omloop te komen of als er slechts enkele in omloop zijn?

mvg,
B€lmunt
Mr Proper
Volledig lid

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Juni 2008 - 08:47:29 »

Volgens de website euroauflagen.de zijn de 5ct, de 10ct en de 1e niet in omloop gekomen.

Euro en guldenverzamelaar. Inmiddels 474 euromunten uit 18 eurolanden.
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Juni 2008 - 08:48:33 »

Kan iemand mij vertellen of alle belgische munten van 2007 uitgegeven zijn om in omloop te komen of als er slechts enkele in omloop zijn?
@ B€lmunt,
Alléén de 1 cent, 2 cent, 20 cent, 50 cent, en 2 euro.
De 5 cent, 10 cent, en 1 euro 2007 zijn niet voor de omloop geslagen.

Overigens zou het antwoord op jouw vraag gemakkelijk overal te vinden zijn geweest; bijvoorbeeld in mijn eigen overzicht op www.importa.nl of op de webstek www.euro-auflagen.de
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
robbyhoed
Volledig lid

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Juni 2008 - 09:15:03 »

Maar waar blijft die 50ct eigenlijk. Volgens mij moeten we die nog niet zo vlug verwachten.

robby

Ik ben eurocirculatieverzamelaar vanaf 2002, Belgische Bu-sets verzamelaar en schatzoeker.
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #4 Gepost op: 14 Juni 2008 - 09:43:33 »

Maar waar blijft die 50ct eigenlijk. Volgens mij moeten we die nog niet zo vlug verwachten.
@ Robby,
Dat de 50 cent 2007 voor de circulatie is aangemunt wil nog niet zeggen dat deze ook al in omloop is gebracht. Met een oplage van slechts 5.000.000 stuks zul je hem waarschijnlijk ook niet zo snel tegenkomen.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: