Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 09:51:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 2 euro CC San Marino 2008  (gelezen 10659 keer)
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Gepost op: 21 Januari 2008 - 22:21:48 »

Vandaag is het thema bekend gemaakt van de 2 euro commemorative 2008 van San Marino. Plaatjes zijn er (nog) niet, maar het onderwerp zal worden: Europees Jaar van de Interculturele Dialoog.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Genaro
Senior lid

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Januari 2008 - 22:27:58 »

Zijn hun "wetenschappelijke" figuren uitgeput ?
JvD
groentje
*

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Januari 2008 - 23:23:35 »

Dat wordt dan zoiets als "Anno Europea di dialogo interculturale" * ?! toch iets minder pakkend dan "Garibaldi" of "Columbus".....
Op de site van AASFN zie ik trouwens wel de mogelijkheid om informatie te ontvangen over telefoonkaarten en postzegels, maar niet over munten? iemand ervaring met het inschrijven bij deze toko?

* taal-, stijl- en spelfouten voorbehouden
RobKooy (Overleden)
full lid

« Antwoord #3 Gepost op: 22 Januari 2008 - 00:17:27 »

Dat wordt dan zoiets als "Anno Europea di dialogo interculturale" * ?! toch iets minder pakkend dan "Garibaldi" of "Columbus".....
@ JvD,
Maar in 2005 had San Marino toch ook al eens een munt ter gelegenheid van het Anno Mondiale della Fisica? (met Galileo Galilei)
Op de site van AASFN zie ik trouwens wel de mogelijkheid om informatie te ontvangen over telefoonkaarten en postzegels, maar niet over munten? iemand ervaring met het inschrijven bij deze toko?
Wanneer je even verder rondsnuffelt op dit forum zul je daarover méér dan voldoende informatie kunnen vinden.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Dj2000-2003
Beheerder
Volledig lid

« Antwoord #4 Gepost op: 26 Januari 2008 - 02:40:06 »

Vandaag is het thema bekend gemaakt van de 2 euro commemorative 2008 van San Marino. Plaatjes zijn er (nog) niet, maar het onderwerp zal worden: Europees Jaar van de Interculturele Dialoog.
Rob Kooy

Mijn 2de bijdrage voor een ontwerp:

Grin

923 stuks van de "club van 1095"
llinde
full lid

« Antwoord #5 Gepost op: 26 Januari 2008 - 15:05:17 »

Ik kan nergens vinden dat beide tegelijk worden uitgegeven, voor allebei afzonderlijk porto wijst daar ook niet echt op.

Lid heeft de Forumregels overtreden en is geen lid meer.
Dj2000-2003
Beheerder
Volledig lid

« Antwoord #6 Gepost op: 26 Januari 2008 - 21:35:01 »

Mijn 2de bijdrage voor een ontwerp:

Grin

Geconverteerd door –Friziodesign–

923 stuks van de "club van 1095"
Eurovision
nieuw lid
**

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #7 Gepost op: 29 Januari 2008 - 08:41:04 »

.tja , dat de uitgifte van  SM 2008 weer een ' inpak'set zal zijn ,
  is voor mij weer niet voordelig , daar ik enkel de 2 € comme ..verzamel
  dus indien men pakket ' type 1 ' volledig moet kopen , moet ik weer een koper zoeken voor de rest
   .... een kleine link naar iemand die interesse heeft   Smiley  ik wil deze doorverkopen aan de prijs die ik ervoor betaald heb ..
Genaro
Senior lid

« Antwoord #8 Gepost op: 29 Januari 2008 - 09:22:13 »

Ik zal dit jaar het "risico" lopen om geen abonnement te nemen, had het nu enkel om de BU-set gegaan dan kon ik die tegen kostprijs wel doorverkopen maar die proofset er nog eens bij ... "trop is teveel" zei VDB  Undecided
Pieterken
groentje
*

« Antwoord #9 Gepost op: 29 Januari 2008 - 10:00:27 »

Het is natuurlijk maar de vragen of er aparte bestelformulieren komen.  Moest ik hier zeker van zijn, nam ik geen abonnement natuurlijk.
Op ebay frankrijk is er al een voorverkoop gestart van de proofset http://cgi.ebay.fr/COFFRET-BE-ST-MARIN-2008-PREVENTE-COFFRET-OFFICIEL-BE_W0QQitemZ170189578073QQihZ007QQcategoryZ127324QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ben eens benieuwd.

Dit jaar kan ik van alles maar 1 exemplaar bestellen. Ben een nieuwe klant dit jaar.  Kan ik volgend jaar meer bestellen?
« Laatste verandering: 29 Januari 2008 - 10:02:28 door Pieterken » Gelogd
RobKooy (Overleden)
full lid

« Antwoord #10 Gepost op: 29 Januari 2008 - 10:06:08 »

Dit jaar kan ik van alles maar 1 exemplaar bestellen. Ben een nieuwe klant dit jaar.  Kan ik volgend jaar meer bestellen?
@ Pieter,
San Marino hanteert al jaren lang de stelregel dat klanten niet méér mogen bestellen dan ze in het voorgaande jaar ontvangen hebben.
Rob Kooy

roygilze
Volledig lid

« Antwoord #11 Gepost op: 29 Januari 2008 - 10:06:52 »

Nope!
Nico
Senior lid

Leicester stoter 1586

« Antwoord #12 Gepost op: 29 Januari 2008 - 17:40:38 »

Hallo Pieterken,
Je kunt natuurlijk een vriend of vriendin vragen, om voor jou een abonnement te nemen. Grin
Mijn schoonmoeder bestelt al jaren een extra setje + 2 euromunt voor mij. Cheesy
Nico.
Pieterken
groentje
*

« Antwoord #13 Gepost op: 29 Januari 2008 - 20:45:20 »

Ja,  maar eigenlijk was het toch maar voor mijn vriendin.  Vermits iedereen een abonnement kan nemen moet ze het zelf maar doen dan  Tongue

Aan verkopen doe ik niet echt meer mee. Bij mij valt dit meestal tegen.  Soms zie je op ebay de prijzen de hoogte ingaan.  Bij mij wordt er niet vaak geboden.
Donkeh
Volledig lid

Belgie 2008 2€ CC verkrijgbaar !!

« Antwoord #14 Gepost op: 30 Januari 2008 - 06:59:16 »

Kan niet goe volgen eigelijk
Heb gisteren de bestelformulier ontvangen van San marino 2008
De bu set is 40+4€ verzendkost en de 2€ CC is 11+2,5€ verzendkost. Dus als jij enkel die 2€ CC wil, da betaal je enkel die 13,5€ eh. Niemand verplicht je die BU set te nemen.
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6   Omhoog
  Print  

Ga naar: