Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 04:07:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: gebogen muntje  (gelezen 1254 keer)
snake
groentje
*

« Gepost op: 01 September 2007 - 00:09:08 »

Hallo allemaal ik wist niet waar ik dit het beste kan posten maar ik dnek hier. mijn vraag is hoe ik het beste een kopen , bronze muntje kan rechtmaken en reinigen.

mvg snake
*M.
Volledig lid

als een olifant in de porseleinkast lopen!

« Antwoord #1 Gepost op: 01 September 2007 - 13:37:01 »

Snake,

je vraag is volkomen onduidelijk, probeer hem nogmaals te stellen, maar dan in het Nederlands! Shocked Shocked
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #2 Gepost op: 01 September 2007 - 15:04:31 »

Hallo Snake,
In de allereerste plaats van harte Grin welkom op dit muntenforum, waar veel te lezen en te leren is.

Met een beetje goede wil is wél te begrijpen wat je bedoelt.
Je hebt een koperen of bronzen munt die zowel vuil als verbogen is, en je vraagt je af hoe je dat kunt herstellen.
In de eerste plaats: Toen de munt verbogen werd heeft hij al schade opgelopen, en die schade kan alleen maar erger worden wanneer je de munt weer in de oorspronkelijke staat probeert terug te brengen. Niet aan beginnen, dus!
Wil je desondanks proberen de munt te reinigen dan vind je daarvoor voldoende tips elders in de rubriek "reinigen".
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
snake
groentje
*

« Antwoord #3 Gepost op: 12 September 2007 - 21:46:55 »

sorry voor het telaat antwoorden.
mikkey99 ik heb eens gelezen en je heb best wel gelijk hehe sry.
en robkooy bedank en bedank voor de info ik heb het muntje ook niet geprobeert te buigen en ik ga het ook niemeer doen.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: