Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 01:38:30 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 2 euro Slovenië 2008  (gelezen 4425 keer)
roygilze
Volledig lid

« Antwoord #15 Gepost op: 28 November 2007 - 20:51:10 »

O ik vindt het ontwerp van Finland dit jaar daarentegen wel erg fraai.
Dat de Sloveense munten nu al tegen hoge prijzen worden verkocht is inderdaad erg jammer. Maar ja waar geld mee te verdienen valt zijn er altijd mensen bij.
roygilze
Volledig lid

« Antwoord #16 Gepost op: 30 November 2007 - 17:01:38 »

Mooie site zeg. Zeker de afbeeldingen van de munten zien er goed uit!
roygilze
Volledig lid

« Antwoord #17 Gepost op: 30 November 2007 - 17:16:42 »

Vreemd de site heeft het over een mogelijke uitgave van een 2 euro CC van Malta én Cyprus. Waar dat vandaan komt
joetje
Volledig lid

« Antwoord #18 Gepost op: 21 December 2007 - 16:21:59 »

http://link.marktplaats.nl/134321468

Is wel een beetje vroeg!!!!!!!!!!!
llinde
full lid

Geslacht: Man

« Antwoord #19 Gepost op: 21 December 2007 - 17:25:37 »

http://link.marktplaats.nl/134321468

Is wel een beetje vroeg!!!!!!!!!!!
Is inderdaad wel heel vroeg, maar de verkoper heeft het geld waarschijnlijk heel erg hard nodig voor een cursus nederlands.....
Zoveel taalfouten zie je toch niet vaak in een advertentie.

En de prijs van 17.95 euro voor een 2 euromunt in een miljoenenoplage is natuurlijk ook van de ratten besnuffeld.
Bij deze wil ik dus iedereen ontraden om met betreffende verkoper zaken te doen!

Oh ja, verder staat de advertentie ook nog eens bol van de leugens, ik geloof niet dat er ook maar één Duitser is die 100 euro voor deze munt heeft geboden en de officiële afbeelding van deze munt is al wel terdege vrijgegeven, de verkoper heeft dus totaal geen kennis van zaken.

Luit

« Laatste verandering: 21 December 2007 - 17:34:57 door llinde » Gelogd

Lid heeft de Forumregels overtreden en is geen lid meer.
AlexanderB
full lid

« Antwoord #20 Gepost op: 21 December 2007 - 18:09:11 »

Is inderdaad wel heel vroeg, maar de verkoper heeft het geld waarschijnlijk heel erg hard nodig voor een cursus nederlands.....
Zoveel taalfouten zie je toch niet vaak in een advertentie.
Grin Wordt inderdaad steeds vroeger allemaal. Ben nog steeds aan het wachten op "goedkope" voorverkopen voor de munten van 2010...  Roll Eyes

» AlexanderB «
Donkeh
Volledig lid

Belgie 2008 2€ CC verkrijgbaar !!

« Antwoord #21 Gepost op: 21 December 2007 - 23:03:22 »

Zouden ze moeten bannen van marktplaats, niet enkel omdat hij zo'n vroege voorverkoop doet, maar tevens omdat hij de mensen enorm voorliegt
joetje
Volledig lid

« Antwoord #22 Gepost op: 21 December 2007 - 23:11:42 »

Let ook op dit stukje uit de advertentie, lijkt wel een bedrieging Angry

"De betaling moet geschiedde binnen 5 werkdagen anders vervalt uw reservering." Huh
hansafloep
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: 21 December 2007 - 23:19:57 »

Ik ben wel benieuwd wie het is aangezien hij ook uit Tilburg komt net als mij.....

Hansafloep.

Pieterken
groentje
*

« Antwoord #24 Gepost op: 03 Januari 2008 - 12:09:52 »

Kan iemand mij vertellen hoe ik zo snel mogelijk aan deze munt geraak, voordat ik ze weer moet kopen op ebay voor 25 euro.
Ik ben ook aan het werken aan een database voor mijn verzameling. Weet er iemand een website waar er goede richtprijzen staan voor de verkoopwaarden van de munten?

Groeten,
Pieter
AlexanderB
full lid

« Antwoord #25 Gepost op: 03 Januari 2008 - 12:12:10 »

Kan iemand mij vertellen hoe ik zo snel mogelijk aan deze munt geraak, voordat ik ze weer moet kopen op ebay voor 25 euro.
Ik ben ook aan het werken aan een database voor mijn verzameling. Weet er iemand een website waar er goede richtprijzen staan voor de verkoopwaarden van de munten?
Als je deze munt niet voor een te hoog bedrag wilt kopen, zou ik juist even wachten met de aanschaf ervan.

Voor goede marktprijzen hoef je maar naar de verkochte artikelen op eBay te kijken, dan zie je precies welke artikelen wanneer welke prijs hebben opgebracht.

» AlexanderB «
Pieterken
groentje
*

« Antwoord #26 Gepost op: 20 Januari 2008 - 11:13:04 »

Dan heb ik waarschijnlijk juist gedacht dat de prijzen gaan dalen van zodra deze munt uitkomt?
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #27 Gepost op: 20 Januari 2008 - 11:26:25 »

Weet er iemand een website waar er goede richtprijzen staan voor de verkoopwaarden van de munten?
@ Pieter,
Er is geen enkele website waar je goede richtprijzen voor euromunten zult kunnen vinden. Voor niemand is het bijhouden van een dergelijke website mogelijk omdat de prijzen vaak van dag tot dag veranderen. Ook is er niemand die met zekerheid kan voorspellen wat de prijs van een bepaalde euromunt in de toekomst zal gaan doen.
Als verzamelaar moet je daarom vaak een gokje wagen. Soms gok je juist en soms gok je mis. Dat hoort er allemaal bij.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
llinde
full lid

« Antwoord #28 Gepost op: 20 Januari 2008 - 11:35:10 »

Er is geen enkele website waar je goede richtprijzen voor euromunten zult kunnen vinden. Voor niemand is het bijhouden van een dergelijke website mogelijk omdat de prijzen vaak van dag tot dag veranderen.

Het is maar wat je goed noemt en hoeveel eisen je er aan stelt...
Op www.silvas.de wordt wekelijks een overzicht van op ebay behaalde prijzen getoond.
Ik weet dat ebay niet allesomvattend is en ook dat de Duitse situatie afwijkt van bijvoorbeeld de onze, maar vind het toch een goede richtlijn.

Luit

Lid heeft de Forumregels overtreden en is geen lid meer.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: