Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
25 Mei 2012 - 00:26:41 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Munt West Frilae?  (gelezen 1851 keer)
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #15 Gepost op: 11 April 2007 - 18:14:26 »

Rob, wat was er volgens jou onduidelijk op de site bij REC.13 en 14?
De tekst WEST / FRLIAE heb ik alleen gezien op duiten met het "Utrechtse" wapenschild en (nog) niet op het type met het "Westfriese" wapen. Lijkt mij duidelijk, toch?
Kees,
Op het moment dat ik dat schreef had ik alleen de eerste scan bekeken (van de voorzijde) en niet de later geplaatste scans van beide zijden. Verder ging ik af op wat Haaggie (Albert) schreef. Ik had niet even op jouw website gekeken om te zien wat daar precies stond. Sorry Cry Embarrassed
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
spes nostra
nieuw lid
**

« Antwoord #16 Gepost op: 11 April 2007 - 18:22:16 »

Rob,

Het is ook beter als bij dit soort duiten zowel de voor- als de keerzijde geplaatst worden. Dat voorkomt verwarring en maakt veel duidelijk. In ieder geval staat dit interessante stuk binnen kort op de site.

Kees
muntenman
full lid

Hallo allemaal. Ukraine en componistenmunten

« Antwoord #17 Gepost op: 11 April 2007 - 18:48:32 »

En zo is de bezitter weer geholpen aan een museumstuk... grinnik. Dankzij alle leden weer heel wat bij geleerd vandaag! Groet, Eric.

Eric Tulling
Haaggie
groentje
*

« Antwoord #18 Gepost op: 11 April 2007 - 19:03:21 »

hahaha, tsja..Ben erg blij met al jullie reacties! was voor mij een toevalstreffer. Ging er van 't weekend even met de detector op uit, en vond 5 zeer aangetaste duitjes. Eentje bleek er toch nog redelijk, en dat was toevallig nog een bijzondere ook. Nogmaals dank voor al jullie input: ik blijf hier zeker aanwezig!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: