Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
24 Mei 2012 - 21:34:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: sluikreclame  (gelezen 1174 keer)
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Gepost op: 05 November 2006 - 16:46:36 »

Sinds enkele dagen ontvingen leden van dit forum persoonlijke berichten van een nieuw lid, dat zich als Bankbiljettenforum had geregistreerd. Die berichten behelsden reclame voor het eigen forum van het nieuwe lid. Het ziet er naar uit dat het nieuwe lid zich speciaal voor dit doel op 31 oktober j.l. had aangemeld. Het geeft natuurlijk geen pas om op het ene forum reclame te gaan zitten maken voor een ander, concurrerend forum.
Het probleem was dat Beirnaert Rudy op vakantie is, hij zit op Grand Canaria. Maar we hebben hem daar kunnen bereiken en vandaar heeft hij het nieuwe lid van dit forum in de ban gedaan.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Senior
full lid

Gezocht: onbeschreven eurovarianten!

« Antwoord #1 Gepost op: 06 November 2006 - 00:06:06 »

De opzet van dat nieuwe forum (ja, ik heb even gekeken) deed me direct denken aan een voormalig forumlid dat eerder al een nieuw (volledig mislukt) muntenforum had opgezet. Probeert hij het nu weer? In elk geval heeft ook dit forum geen kans van slagen wegens diverse fouten die de oprichter maakt. En nee, die fouten noem ik niet; ik heb geen behoefte om aldus iemand te helpen die hier leentjebuur komt spelen.
Groeten,

Senior

Vanaf begin maart 2005 zal ik gedurende langere tijd niet meer op het forum actief zijn. Kijk hier voor meer info.

Kijk op mijn website voor info over varianten en de nieuwste euro-overzichten.
lize
groentje
*

« Antwoord #2 Gepost op: 18 November 2006 - 19:02:17 »

Dit forum ziet er wel mooi uit de kans dat dit iemand zomaar heeft neergezet getuigd wel van kennis!
Dit kun je zien door op de catalogus te klikken van die website.

Uiteraard is het jammer dat ze via persoonlijke berichten contact zoeken met onze leden, waarschijnlijk zou een samenwerking tussen deze 2 forums veel beter zijn.

Waarschijnlijk is deze maker van deze site te enthousiast geweest!
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #3 Gepost op: 18 November 2006 - 20:54:25 »

Waarschijnlijk is deze maker van deze site te enthousiast geweest!
@Lize,
Je mag het noemen zoals je wilt. Maar wanneer de een of andere grootgrutter zó enthousiast is dat hij binnen de winkels van Albert Heijn folders gaat lopen uitdelen van zijn eigen bedrijf dan zal er niemand zijn die dat normaal vindt. Bankbiljettenforum heeft op een zeer achterbakse wijze geprobeerd bij ons leden aan te werven voor hun eigen forum. Hoe zou er, na dit gebeuren, nog sprake kunnen zijn van enigerlei samenwerking?
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Mysite
groentje
*

« Antwoord #4 Gepost op: 04 Maart 2007 - 12:49:08 »

Hallo mensen,

Ik heb een site opgebouwd waar je Reclame kan maken voor je munten site of een andere! Als je naar deze site gaat >> www.reclame.page.tl << Dan kun je een mail naar me sturen met je web adres en dan zal ik heb op de pagina zetten.
Zo kunnen er meer mensen op uw site komen... en eventueel meer verdienen met uw site. Wink

Groeten, Mysite Grin
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: