Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
24 Mei 2012 - 21:21:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Poll
Vraag: Zou een rubriek over Byzantijnse munten geen leuke aanvulling zijn?
Helemaal oneens - 0 (0%)
Weet ik niet - 2 (66.7%)
Eens - 1 (33.3%)
Totaal aantal stemmen: 3

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Rubriek Byzantijnse munten?  (gelezen 1241 keer)
Tacitus
Gast
« Gepost op: 28 Oktober 2006 - 19:55:55 »

Beste mensen,

Gezien het feit dat dit forum al vele verschillende soorten munten behandelt (Romeins, Grieks, Keltisch etc.) zou het dan niet leuk zijn om ook een rubriek Byzantijnse munten toe te voegen?

M.v.g.
Tacitus
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #1 Gepost op: 28 Oktober 2006 - 20:27:16 »

@ Tacitus
Het idee is niet nieuw, het is al eens eerder voorgesteld. Een bezwaar is dat met elke extra rubriek de indexpagina nog langer wordt (en daarmee de inlaadtijd). Alle leden en bezoekers hebben daarmee voortdurend te maken, dus er moet wel een echte behoefte aan bestaan. Jouw poll zal dat hopelijk uitwijzen.
Een ander punt is: Om Byzantijnse munten en pseudo-Byzantijnse munten goed te kunnen determineren heeft dit forum ook een in dit opzicht deskundige moderator nodig. Ken jij zo iemand? 
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Tacitus
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 28 Oktober 2006 - 21:29:06 »

Beste Robkooy,

Helaas ken ik nog niet zo iemand. Wie weet in de toekomst. De poll was trouwens bedoeld om de algemene belangstelling te checken om misschien wel of niet zo´n rubriek te starten. Indien er toch belangstelling is voor deze rubriek kunnen we misschien een berichtje met links en verwijzingen naar literatuur over Byzantijnse munten aanmaken, het is maar een idee Smiley
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #3 Gepost op: 29 Oktober 2006 - 12:02:29 »

@ Tacitus
Het lijkt me uitermate nuttig wanneer je even hier kijkt naar een eerdere poll over hetzelfde onderwerp van anderhalf jaar geleden. Het lijkt me of je probeert het wiel opnieuw uit te vinden.

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Tacitus
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Oktober 2006 - 21:33:00 »

@Robkooy,

Gezien de resultaten die voortkomen uit de vorige poll lijkt het mij ook verstandig om een idee voor deze rubriek te laten vallen, het wiel opnieuw uitvinden echter?..... Undecided
Tacitus
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Oktober 2006 - 23:00:09 »

Ik had alleen de bedoeling om nu te kijken of er nu meer belangstelling was dan anderhalf jaar geleden. Misschien heb ik mijn bedoelingen onhandig uitgedrukt door het nut van een poll te herhalen maar om te zeggen dat ik het wiel opnieuw zou uitvinden vind ik daar niet bij gepast. Je kan niet standaard op resultaten van anderhalf jaar oud baseren dat een nieuwe rubriek ongewild is. Wie weet is er nu wel belangstelling. Nu bleek achteraf dat er toch niet al te veel enthousiasme was. Daarom sluit ik hierbij de poll

Tacitus
« Laatste verandering: 29 Oktober 2006 - 23:03:44 door Tacitus » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: