|
MrSander14
|
 |
« Gepost op: 12 Februari 2006 - 16:56:34 » |
|
De lijst:  Belgie 1 cent 2 cent 5 cent 20 cent 2 euro 2 euro cc (atomium) Duitsland A 2 cent 5 cent 20 cent 2 euro cc Duitsland D 5 cent 20 cent 2 euro 2 euro cc (Holstentor) Duitsland F 2 cent 5 cent 20cent 2 euro cc (Holstentor) Duitsland G 2 cent 20 cent 2 euro cc (Holstentor) Duitsland J 20 cent 2 euro cc (Holstentor) Frankrijk 1 cent 2 cent 5 cent 10 cent Finland 20 cent 50 cent 1 euro 2 euro CC Griekenland 1 cent 2 cent 5 cent 10 cent 50 cent 1 euro Ierland 1 cent 2 cent 5 cent 10 cent 20 cent 50 cent Italië (1 cent) 2 cent 5 cent 10 cent 20 cent 50 cent 1 euro 2 euro cc Luxemburg 1 cent 2 cent 5 cent 10 cent 20 cent 50 cent 1 euro 2 euro 2 euro cc Nederland 5 cent 50 cent 2 euro Oostenrijk 1 cent 5 cent 10 cent 20 cent 1 euro 2 euro Portugal 1 cent 20 cent 50 cent 1 euro 2 euro Spanje 1 cent 2 cent 10 cent 20 cent 50 cent 1 euro Ik heb weer een lijst gemaakt omdat ik dit zelf makkelijker vindt om te kijken en dat je geen 7 paginas moet bekijken vooraleer te posten. Want anders krijg je op elke munt die al eens gepost is reacties van: Was al gemeld! of Deze is al een hele tijd in circulatie enzo. Ik zal het lijstje up-to-date houden. P.S. De munten tussen haakjes zijn nog niet in Belgie gevonden maar wel in Duitsland en ook genoemd in deze thread.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 31 Maart 2008 - 03:20:55 door Mischaop82 »
|
|
|
|
|
pastaarribiata
groentje
Geslacht: 
That's the way cookie crumbles
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Maart 2006 - 18:22:45 » |
|
Griechenland 1ct + 2ct im Umlauf gefunden. Deutschland 2€ "Holstentor G" im Umlauf gefunden. 
|
|
|
|
|
|
Bäume, Bäume, Bäume - und dazwischen Zwischenräume - und dahinter, man glaubt es kaum - noch ein Baum - eventuell noch ein Zwischenraum.
|
|
|
|
Herr Strasser
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 17 Maart 2006 - 13:16:09 » |
|
JAAAAAA!!!! nu ben ik de eerste...... vanochtend tussen het wisselgeld van een klant gevonden:
1 euro finland 2006 !!!!!!!!!!
Joepie!! ik ben er echt superblij mee, en zo vroeg al in t jaar. wat een verrassing. Ik had overigens ook nog een 50 cent spanje 2002, dat is ook mijn eerste uit omloop.
grtn Johan
p.s. ik heb dus nu 3 dagen op rij iedere dag een primeur gehad!!!
|
|
|
|
|
|
Ik spaar ook: CZK, SKK, HUF en HRK.
|
|
|
|
AlexanderB
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 17 Maart 2006 - 14:49:41 » |
|
p.s. ik heb dus nu 3 dagen op rij iedere dag een primeur gehad!!!
Stuur al die muntjes eens deze kant op! Ik kom helemaal niks interessants tegen! Wel gefeliciteerd met je vondsten! Grtz. AlexanderB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Senior
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Maart 2006 - 18:05:00 » |
|
Deze thread (= discussie) is bedoelt om munten te vermelden die door jezelf in Nederland of Belgie in de omloop zijn gevonden. In Duitsland gevonden of "ik heb van iemand gehoord dat ..." telt hier dus niet.
This thread is ment to announce coins which you have found in circulation in the Netherlands or Belgium. Found in Germany or "someone told me that ..." is also not counting here.
Diese Diskussion is gemeint um Muenzen zu vermelden welche durch dich in die Niederlaenden oder Belgien in die Umlauf gefunden sind. In Deutschland gefunden oder "jemand hat mir gesagt das ..." ist hier also nicht gueltig.
Groeten / Greetings / MfG,
Senior
|
|
|
|
|
|
Vanaf begin maart 2005 zal ik gedurende langere tijd niet meer op het forum actief zijn. Kijk hier voor meer info. Kijk op mijn website voor info over varianten en de nieuwste euro-overzichten.
|
|
|
pastaarribiata
groentje
Geslacht: 
That's the way cookie crumbles
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 17 Maart 2006 - 18:18:10 » |
|
Deze thread (= discussie) is bedoelt om munten te vermelden die door jezelf in Nederland of Belgie in de omloop zijn gevonden. In Duitsland gevonden of "ik heb van iemand gehoord dat ..." telt hier dus niet.
This thread is ment to announce coins which you have found in circulation in the Netherlands or Belgium. Found in Germany or "someone told me that ..." is also not counting here.
Diese Diskussion is gemeint um Muenzen zu vermelden welche durch dich in die Niederlaenden oder Belgien in die Umlauf gefunden sind. In Deutschland gefunden oder "jemand hat mir gesagt das ..." ist hier also nicht gueltig.
Groeten / Greetings / MfG,
Senior
Hallo, ich habe die 1ct + 2ct Griechenland 2006 in Deutschland selber im Umlauf gefunden (Wechselgeld Bäckerei). Senior: Ich wohne nicht weit weg von den Niederlanden und Belgien (Düren) - ich glaube da ist es schon interessant für euch Funde zu melden. Gruß pastaarribiata 
|
|
|
|
|
|
Bäume, Bäume, Bäume - und dazwischen Zwischenräume - und dahinter, man glaubt es kaum - noch ein Baum - eventuell noch ein Zwischenraum.
|
|
|
|
AlexanderB
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 Maart 2006 - 18:33:44 » |
|
Hallo, ich habe die 1ct + 2ct Griechenland 2006 in Deutschland selber im Umlauf gefunden (Wechselgeld Bäckerei). Senior: Ich wohne nicht weit weg von den Niederlanden und Belgien (Düren) - ich glaube da ist es schon interessant für euch Funde zu melden. Gruß pastaarribiata   Gutentag, Vielen Dank für Ihren Nachricht, aber manche Menschen erkennen dass nicht an (in diesem Thread). Vielleicht könntest du eine neue Thread anfangen mit Euro's von 2006 gefunden in Deutschland  Herzlichen Grüsse AlexanderB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Senior
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 17 Maart 2006 - 23:02:57 » |
|
@ pastaarribiata:
Selbstverstaendlich ist dass interessant! Es gehoert aber nich im diese Thread. Ich moechte dich vorschlagen eine neue Thread 'reeds te verkrijgen omloopmunten van 2006' ('schon zu bekommen Umlaufmuenzen von 2006') an zu fangen. Also ungleich wie AlexanderB sagt nicht nur von in Deutschland gefundene Muenzen (dazu gibt es Deutsche Forums). MfG,
Senior
|
|
|
|
|
|
Vanaf begin maart 2005 zal ik gedurende langere tijd niet meer op het forum actief zijn. Kijk hier voor meer info. Kijk op mijn website voor info over varianten en de nieuwste euro-overzichten.
|
|
|
Duque del Euro
groentje
Dit forum is het helemaal !
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 24 Maart 2006 - 20:59:42 » |
|
Hallo mensen,
Ik heb gisteren ook mijn eerste 2006er uit de omloop gevist. Het is..... de 2 euro Holstentor F. In zeer goede staat. Ze beginnen hun weg naar Nederland te vinden.
Duque del Euro.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michel
groentje
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 13 April 2006 - 01:11:24 » |
|
hallo allemaal, vandaag mijn eerste 2006 uit de omloop gevist; een duitse 20 cent f. hopelijk komen ze nu met meer in de omloop. groet michel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Herr Strasser
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 14 April 2006 - 18:33:40 » |
|
Jaja ze zijn er!!!!!! De Nederlandse 5 cent 2006!!!! Ze liggen nu nog in de kluis, vanaf morgen worden ze massaal uitgedeeld op Schouwen-Duiveland!!!! Ik mocht er vandaag al eentje meenemen.
grtn Johan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zonnemunten
groentje
Altijd welkom bij: www.zonnemunten.nl
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 April 2006 - 18:48:51 » |
|
Gisteren in de kassa ontvangen de 2 cent 2006 van Frankrijk. Mijn eerste 2006 muntje.
Groeten, Henk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vuurtoren
groentje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 April 2006 - 17:14:13 » |
|
de 5 cent van Nederland 2006 zijn echt uit de kluis gekomen vandaag ontvangen in Boxtel dus iedereen goed opletten groetjes vuurtoren
|
|
|
|
|
|
Je kunt niet alles hebben. Waar moet je het laten.
|
|
|
|
Herr Strasser
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 April 2006 - 19:33:34 » |
|
In zeeland circuleren ze al 2 weken hoor  En ik heb er ook al in Belgie en Duitsland uitgezet  Evenwel proficiat met je aanwinst hoor Vuurtoren!!! grtn Johan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marc2355
groentje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 April 2006 - 08:36:48 » |
|
Goede morgen Heb gisteren in brussel 0.1 euro teruggekregen in italiaanse snackbar van 2006 Wist niet dat deze al geslagen waren. Enfin goed om te hebben 
|
|
|
|
|
|
euro's verzamelen is goed en aangenamer dan je vermoedt
|
|
|
|