Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
24 Mei 2012 - 16:54:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie kan mij helpen? ik heb bijzonder oude munten gevonden ! ( macedonie )  (gelezen 1132 keer)
Macchris
groentje
*

« Gepost op: 14 Februari 2006 - 19:32:37 »

Beste mensen, ik heb bijzonder oude munten gevonden in macedonie, ik weet er verder geen raad mee ofzo.
Ik heb wel gekeken op internet en ik denk dat ze tussen de 1500 en 2000 jaar oud zijn,... Zijn ze wat waard ? moet ik ze laten taxeren ofzo :S Huh oftewe. help Smiley

Overigens spaar ik geen munten en wil ik ze eventueel te koop aanbieden.

Chris
Avgvstvs
Volledig lid

Geslacht: Man

Elke munt vertelt een verhaal...

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Februari 2006 - 21:17:28 »

Beste Chris,

allereerst welkom op dit fantastische forum. We hopen dat je veel leerzame momenten hier zult doorbrengen.
Hier worden vele vragen gesteld en soms nog meer vragen beantwoord....  Wink

Maar dan is het wel praktisch om de vraag duidelijk te stellen.

In jouw geval: kun je aangeven om wat voor munten het gaat? Hoe groot, hoe zwaar, hoe zien ze eruit? Hoe heb je ze aangetroffen, lagen er andere spullen bij (als je ze zelf hebt opgegraven)?
Misschien kun je de munten scannen, of een foto plaatsen (max 50k per plaatje)? Dan hebben we een beeld bij je vraag en kunnen we een gericht antwoord geven. Als het er erg veel zijn, begin dan met een paar duidelijke voorbeelden, wellicht gaat de rest dan gemakkelijker.
Zodra je dan enigszins weet wat je in handen hebt kun je verder nadenken over de vraag of en hoe je ze wilt verkopen....

Ik wacht in spanning af. En met mij de anderen, ik weet dat er meerdere experts klaarzitten om mee te kijken...

Veel succes!

Groet,
Avgvstvs.

Romeinse munten
Middeleeuwen
Wereldmunten op type
Bankbiljetten op type
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: