Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
24 Mei 2012 - 15:01:24 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zelf wijzigen titel van een eigen thread kan, lees hier.  (gelezen 1257 keer)
Avgvstvs
Volledig lid

Geslacht: Man

Elke munt vertelt een verhaal...

« Gepost op: 30 Januari 2006 - 10:29:09 »

Hallo,

soms plaats ik een nieuw item (bijvoorbeeld een determinatie in Romeinen) en wil dan na enige discussie de titel aanpassen.
Kan ik dat zelf doen, omdat ik toch het onderwerp zelf heb geplaatst?
Of kan dit alleen via de moderator?

Avgvstvs.
« Laatste verandering: 30 Januari 2006 - 14:50:02 door Avgvstvs » Gelogd

Romeinse munten
Middeleeuwen
Wereldmunten op type
Bankbiljetten op type
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #1 Gepost op: 30 Januari 2006 - 11:08:47 »

@ Augustus
Dat kun je zelf. Kies daarvoor de optie "verander" boven je oorspronkelijke bericht.
Het veranderen van de titel betekent niet dat ook in alle daarna volgende reacties de titel gewijzigd wordt.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Avgvstvs
Volledig lid

« Antwoord #2 Gepost op: 30 Januari 2006 - 14:49:06 »

Hallo Rob,

Dank je wel, dat was precies wat ik wilde weten.
Nu kan ik na een geslaagde dt, al dan niet met hulp van anderen, als conclusie de titel aanpassen, hetgeen wel zo makkelijk terugzoekt en de moderatoren niet extra belast.

Groet,
Avgsvtvs.

Romeinse munten
Middeleeuwen
Wereldmunten op type
Bankbiljetten op type
Goodies
full lid

-

« Antwoord #3 Gepost op: 31 Januari 2006 - 12:49:08 »

hoi @Avgvstvs, @RobKooy, ter aanvulling, mn in de rubriek Romeins: nadat je een geslaagde determinatie hebt verricht (dus niet je eigen thread) en je bent zeker, dwz twee bronnen wanneer het on-line gebeurt of eentje uit een (officieel erkend) boek, plaats dan zoiets als..

@Moderator: mag de titel van deze thread svp worden aangepast ?

Een moderator kiest dan zelf, of hij de titel aanpast en haalt de blauwe mededeling weer weg. Dit verkort de moderator-actie, want inplaats van alles te moeten doorlezen/beoordelen in een thread, ziet hij iets blauws voorbij-flitsen. Dit forum krijgt momenteel zoveel nieuwe deelnemers erbij, dat "orde" bijdrage van de actieve en ervaren deelnemers belangrijk zijn. Zeker, zolang de moderator-kring nog onderbezet is !

Smiley
Lex
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #4 Gepost op: 31 Januari 2006 - 13:30:45 »

@ Goodies
Prima aanvulling, maar gewone leden zijn niet in staat om de titel van andermans threads te wijzigen. Zij kunnen dat uitsluitend in hun eigen threads.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Avgvstvs
Volledig lid

« Antwoord #5 Gepost op: 31 Januari 2006 - 14:13:20 »

Aanleiding voor mijn vraag was een thread over een munt van Probus, die ik in eerste instantie had gevonden als RIC 642. In de titel had ik er een vraagteken bijgeplaatst, omdat er nog een andere optie genoemd werd in een bron.
Deze heb ik nu kunnen aanpassen.
Inderdaad ging mijn bedoeling niet verder dan de eigen threads.

Dank.

Avgvstvs.

Romeinse munten
Middeleeuwen
Wereldmunten op type
Bankbiljetten op type
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: