Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
24 Mei 2012 - 13:58:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Speciale 2 euro munt Spanje 2006  (gelezen 1958 keer)
Mischaop82
full lid

« Gepost op: 08 Januari 2006 - 11:39:38 »

.

« Laatste verandering: 23 Juni 2010 - 22:47:53 door Mischaop82 » Gelogd

Lid van de club van 1482 !!!   1610/1673.
N. Buijs
Volledig lid

Geslacht: Man

Magna Frisia

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Januari 2006 - 14:51:55 »

Is het ook het jaar van Picasso? Ik wist wel dat dit het jaar van Rembrandt en Mozart was maar niet van Picasso.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Antonius_Heinsius
Muntenverzamelaar van Nederland (Koninkrijk), Suriname en de Nederlandse Antillen.
Herr Strasser
full lid

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Januari 2006 - 21:20:14 »

Leuk!!! Ben benieuwd hoe de munt eruit gaat zien.....

Grtn Johan

Ik spaar ook: CZK, SKK, HUF en HRK.
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Januari 2006 - 22:12:31 »

Is het ook het jaar van Picasso? Ik wist wel dat dit het jaar van Rembrandt en Mozart was maar niet van Picasso.
Tja, vergeleken bij Rembrandt (400 jaar) en Mozart (250 jaar), komt Picasso met zijn 125 jaar nauwelijks om de hoek kijken Grin
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Nobody
groentje
*

« Antwoord #4 Gepost op: 09 Januari 2006 - 12:41:55 »

Ik ben wel benieuwd om een surrealistisch muntstuk in handen te krijgen, als je het al dan niet al kunt in je handen houden Grin
RobKooy (Overleden)
full lid

« Antwoord #5 Gepost op: 09 Januari 2006 - 21:37:40 »

Ik ben wel benieuwd om een surrealistisch muntstuk in handen te krijgen, als je het al dan niet al kunt in je handen houden Grin
@ Nobody,
Spanje heeft al eerder euromunten met een surrealistische voorstelling uitgebracht (zie plaatje). Ik verwacht dat de Spaanse 2 euro 2006 aanzienlijk minder surrealistisch zal zijn.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Bouwe
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 28 Juli 2006 - 14:19:56 »

Angry
« Laatste verandering: 20 Juni 2010 - 11:22:37 door Bouwe » Gelogd
robbyhoed
Volledig lid

« Antwoord #7 Gepost op: 20 Augustus 2006 - 15:21:43 »

OO zal spijtig zijn als ie niet komt ben dit jaar naar Tenerife geweest en heb twee van de Don Quichoten kunnen vinden in een cafeetje. En het ontwerp vond ik ook niet mis . Hopelijk bedenken ze zich nog . Want ik zie hem al schitteren in mijn verzameling. 

Ik ben eurocirculatieverzamelaar vanaf 2002, Belgische Bu-sets verzamelaar en schatzoeker.
RobKooy (Overleden)
full lid

« Antwoord #8 Gepost op: 20 Augustus 2006 - 23:45:55 »

Hopelijk bedenken ze zich nog . Want ik zie hem al schitteren in mijn verzameling. 
@ robbyhoed
De (Duitse) tekst is blijkbaar niet goed tot je doorgedrongen. Wat er staat komt op het volgende neer:
Er wordt afgezien van deze uitgave omdat de erven Picasso hiervoor een onaanvaardbaar hoge financiële vergoeding vragen.
En dat is definitief einde verhaal.
Rob Kooy

lex
Volledig lid

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #9 Gepost op: 04 September 2006 - 18:31:35 »

Toch is er nog een bedrijf die ze verkoopt. Bestellen maar Wink

RobKooy (Overleden)
full lid

« Antwoord #10 Gepost op: 04 September 2006 - 19:04:49 »

Grin Grin Grin Een bedrijf dat munten van 2006 aanbiedt in de kwaliteiten "zeer fraai" (Finland), of "fraai" (Spanje) ? ? ? ? Hoe krijgen ze het voor elkaar! Grin Gooien ze de nieuwe munten eerst voor een paar maanden in de cementmixer? Een bedrijf dat dergelijke huiveringwekkende bla-bla verkoopt kan toch onmogelijk serieus genomen worden?
Rob Kooy

robbyhoed
Volledig lid

« Antwoord #11 Gepost op: 04 September 2006 - 19:15:06 »

ik heb hier ook zo'n soort boekje maar hier verkoopt men de eurobetaalpenning van leiden met Rembrandt op . Het is 7,99 voor 2 euro . ook kan je de officiele muntset van bulgarije bestellen voor 9.00 .

Ik ben eurocirculatieverzamelaar vanaf 2002, Belgische Bu-sets verzamelaar en schatzoeker.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: