Hallo Leon,
Welkom terug zullen we maar zeggen

Inderdaad ik was ook iemand die zich enorm ergerde aan het in en uitschrijven van jou. Ik waardeerde jouw bijdragen echt en op die manier maakte je het zoeken zeer complex. Maar je gaf nooit een reden. Nu je je reden er bij heb gezet (je tweede alinea) kan ik het alleen maar 100% met je eens zijn. Er zijn inderdaad mensen die op die manier hun sterren (willen) verdienen. Maar.... het neemt niet weg dat niet het aantal sterren of aantal berichten tellen maar de inhoud. Er zijn ook forumgebruikers die weinig berichten/sterren hebben, maar wel zeer nuttige bijdragen hebben geleverd. Het zal niet helpen om je er op te wijzen dat je ze ook gewoon kunt negeren?
En erger je je aan de door jou genoemde methodes, is het misschien mogelijk om er eens met Rudy B. of een van de mods gedachten over te wisselen? Het is mogelijk om een rubriek zo in te stellen dat reacties in die rubriek niet meetellen in de ranking. (zie bijv. Muntcafe) Dit kan in meerdere rubrieken, als dat al niet zo mocht zijn, ingesteld worden. (Bijv. Even voorstellen, iedere keer iemand welkom heten op het forum levert toch al snel veel berichten in de ranking op!!)
In ieder geval ben ik blij dat je wel wilt blijven determineren. Al dan niet onder je eigen naam.
Groetjes Willy