Ook ik heb "anders" gestemd.
Naast munten heb ik nog andere bezigheden: werk, gezin, sociale contacten, etc.
Ik wil me verder inhoudelijk voor het grootste deel aansluiten bij Jan2002: vaak kan ik op het werk tussendoor even kijken naar wat er zoal aan nieuws is, vrijwel dagelijks. Determineren is dan onmogelijk, gezien het gebrek aan naslag.
's Avonds thuis blijkt dan vaak al een goede DT te zijn gemaakt.
Soms vind ik een munt net te vaag om iets van te (kunnen) zeggen. Ook beschik ik niet over alle info, hoewel het aantal sites in mijn favorieten onder "Numismatologie" hard toeneemt...
En soms heb ik gewoon even geen tijd, of niet zoveel puf...
Toevoegingen als "leuk", "goed gedaan" en "Mooie munt" vind ik persoonlijk niet iets toevoegen aan de threads, net als "dank je wel voor je bijdrage" als anderen op mijn opmerkingen reageren.
Wat niet wil zeggen dat ik niet af en toe stikjaloers zit te kijken naar wat er nu weer boven de grond is gekomen (Coinhunter_Chris! en anderen) of aangeschaft (vele anderen). Of dat ik mensen niet dankbaar ben voor hun zinvolle bijdrage... Bij deze dus nog maar een keer!!!

Af en toe zie ik een interessante discussie waar ik mij dan in meng, soms gaat er tijd voorbij waar ik daar niet aan toekom. Het zij zo.
Soms heb ik een munt nader bestudeerd en heb toch een vraag, of twijfel aan andermans determinatie... even scannen en hup... daar staat weer een leuke thread.
Dit forum bevat zeer veel goede informatie, wordt naar mijn mening goed beheerd en gemonitored (compliment aan alle beheerders en moderatoren) en wordt nu ook door mij veelvuldig geraadpleegd en, indien mogelijk, voorzien van vragen van mezelf en hopelijk nuttige informatie voor anderen.
Wat mij betreft blijft dat nog lange tijd zo.
Succes iedereen, en blijf vooral doorgaan....
Avgvstvs.