Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
24 Mei 2012 - 10:22:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Poll
Vraag: wie is er voor de rubriek vondst van de maand??
wel - 16 (55.2%)
twijfel - 3 (10.3%)
niet - 10 (34.5%)
Totaal aantal stemmen: 25

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: vondst van de maand??  (gelezen 1437 keer)
gladiator
Gast
« Gepost op: 29 November 2005 - 15:11:25 »

wie is er voor een vondst van de maand?
een soort competitie die onder de rubriek metaaldetectie valt?

lijkt me heel erg leuk

vg gladiator
Captain Hornet
nieuw lid
**

Geslacht: Man

Er zijn geen feiten, alleen interpretaties! Nietze

« Antwoord #1 Gepost op: 29 November 2005 - 17:15:57 »

Gegroet;

De vondst van de maand! Daar zit iets in, maar kunnen we dit uitbreiden naar een breder iets? Niet alleen gevonden onder de grond of... maar een iets gevonden op een beurs of de koop op E-*** of...!? Ik besef dat dit dan zeer sterk gaat aanleunen bij de rubriek "toon je nieuwe aanwinst". Het lijkt mij een goede zaak om het forum een nieuw duwtje in de goede richting te geven. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het HIER aan het stilvallen is. De statistieken melden mijn ongelijk, maar mijn gevoel is een beetje negatief geladen.
Mijn menig is: MOET kunnen.

AYS

Captain Hornet verzamelt Belgische muntjes (1832-nu), alle soorten, jaartallen en het liefste met een kleine afwijking eraan, per type 3 exemplaren. Ik heb er dus nog een paar te gaan en zal dus nooit verzadigd zijn. Een kleine verzamelaar, maar met een grote passie!
Figleaf
Beheerder
full lid

Eerst het boek, dan de munt.

« Antwoord #2 Gepost op: 29 November 2005 - 19:27:14 »

@gladiator: Hier is geen poll voor nodig. Als je het leuk vind moet je het gewoon doen. De reacties komen vanzelf wel en dan is het zaak goed naar je klanten te luisteren en de mensen er in te betrekken. Je moet bereid zijn er tijd in te steken, maar het publiek is hier wel.

@Cap'n Hornet: blij dat je inmiddeld zelf ook gezien hebt dat de statistieken wijzen op een positieve ontwikkeling van het forum.

Peter

Een gedetermineerde munt heeft nieuw leven gekregen.
gladiator
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 30 November 2005 - 17:49:00 »

je zou het misschien dan ook kunnen zeggen in de trend van:

aanwinst van de maand?

vg gladiator

Goodies
full lid

-

« Antwoord #4 Gepost op: 22 Januari 2006 - 19:35:11 »

Hoi, ik heb "niet" gestemd hier. Het is niet nodig, zelfs onverstandig om er een aparte rubriek van te maken: de uitverkiezing "thread van de maand" van een rubriek hoort gewoon in de betreffende rubriek te staan, daar komt ook het publiek ervoor. Wat betreft wie en wat, ik sluit me aan bij

Citaat van: Figleaf
Hier is geen poll voor nodig. Als je het leuk vind moet je het gewoon doen

In de betreffende rubriek, aangekondigd als "Vondst van de maand" of "Aanwinst van de maand" of "Verkoop van de maand" of whatever. Je stelt zelf de betreffende threads kandidaat in een poll, het kan zelfs zonder poll, maar een poll is wel handig. Iedereen kan dat doen.. Zet de titels met de linkjes naar de kandidaat-threads in de eerste bijdrage !

Bij de huidige inhoud van "Nieuwe aanwinst" zou er wat mij betreft zoiets komen te staan als

Cheesy Hoogste tijd voor de uitverkiezing van nieuwe aanwinst van de maand ! In januari zijn er 5 nieuwe threads gestart in deze rubriek. Zoals gebruikelijk, zijn de threads zonder illustratie of met niet-werkende plaatjes in de eerste bijdrage uitgesloten van deelname.

De drie kandidaten die overblijven voor "Thread Van De Maand Januari 2005", zijn dan:

1. Goodies - Twee munten uit Joods/Romeins Palestina

2. Figleaf - Decadent

3. RafaelXP - mijn mooiste munt

Kies maar in de bovenstaande poll, geef een stemverklaring af of niet.. Welke is de thread van de maand ?

Zo zou het kunnen ! Om zoiets als bovenstaand voorbeeld zelf te bouwen, is misschien niet iedereen even ingewijd in de techniek. Lees voor aanwijzingen deze bijdrage en de bijdragen over het plaatsen van plaatjes eerder in diezelfde thread.

Smiley
Lx
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: