Hoi, ik heb "niet" gestemd hier. Het is niet nodig, zelfs onverstandig om er een aparte rubriek van te maken: de uitverkiezing "thread van de maand" van een rubriek hoort gewoon in de betreffende rubriek te staan, daar komt ook het publiek ervoor. Wat betreft wie en wat, ik sluit me aan bij
Hier is geen poll voor nodig. Als je het leuk vind moet je het gewoon doen
In de betreffende rubriek, aangekondigd als "Vondst van de maand" of "Aanwinst van de maand" of "Verkoop van de maand" of whatever. Je stelt zelf de betreffende threads kandidaat in een poll, het kan zelfs zonder poll, maar een poll is wel handig. Iedereen kan dat doen.. Zet de titels met de linkjes naar de kandidaat-threads in de eerste bijdrage !
Bij de huidige inhoud van "Nieuwe aanwinst" zou er wat mij betreft zoiets komen te staan als

Hoogste tijd voor de uitverkiezing van
nieuwe aanwinst van de maand ! In januari zijn er 5 nieuwe threads gestart in deze rubriek. Zoals gebruikelijk, zijn de threads zonder illustratie of met niet-werkende plaatjes in de eerste bijdrage uitgesloten van deelname.
De drie kandidaten die overblijven voor "Thread Van De Maand Januari 2005", zijn dan:
1.
Goodies - Twee munten uit Joods/Romeins Palestina
2.
Figleaf - Decadent
3.
RafaelXP - mijn mooiste munt
Kies maar in de bovenstaande poll, geef een stemverklaring af of niet.. Welke is de thread van de maand ?
Zo zou het kunnen ! Om zoiets als bovenstaand voorbeeld zelf te bouwen, is misschien niet iedereen even ingewijd in de techniek. Lees voor aanwijzingen
deze bijdrage en de bijdragen over het plaatsen van plaatjes eerder in diezelfde thread.

Lx