L.S.
(..) is straks de helft van het forum metaaldetectorvondsten en ik denk niet dat Rudy dat zo wil
Stel, we laten "oogvondsten" gewoon staan. Een van de voordelen van mijn voorstel is, dat de voorpagina zelfs dan niet langer wordt maar gelijk blijft. Niet alle periodes van de munten moeten periodes bij de bodemvondsten zijn namelijk ! Is ook niet te doen ! Zo precies kan dat vaak niet. Een "Onbekend" topic en 2 periode topics is voorlopig genoeg. Die andere twee Metaaldetector" en "Voorwerpen te koop"
verdwijnen in mijn voorstel, "muntgewichten"
kan ergens anders naar toe, hoeft niet.
De indeling heeft naar mijn weten al een keer of tien onder druk gestaan
Er hoeft niets te wijzigen in de rubrieken-structuur. Als de titels van "Metaaldetector" en "Voorwerpen te koop" worden aangepast dwz "Middeleeuws en later" resp "Keltisch/Romeins", dan kan de huidige "Detectorvondsten" ombenoemd worden in "Onbekend". De pagina's van "Voorwerpen te koop" worden verwijderd, de pagina's van "Metaaldetector" worden
allemaal verplaatst naar "Onbekend". Tenslotte worden de bodemvondsten uit "Detectorvondsten" die bepaald zijn qua periode naar de betreffende periode topic verplaatst, de rest en de recente threads blijven staan in "Onbekend". Stel ik mij zo voor. Er komt dus geen rubriek bij of zo, er gaan geen threads verloren er verandert niets aan de privileges of aan de tellertjes. Behalve voor de voorwerpen te koop deelnemers, maar dat is bepert. Het enige dat board-manager (dwz RB) doet, is namen van de betreffende boards veranderen, de rest kan/kunnen de moderator(s) klikken.

Lex