Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
24 Mei 2012 - 08:02:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Waarde van.  (gelezen 3533 keer)
Festus
groentje
*

Geslacht: Vrouw

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #15 Gepost op: 14 Mei 2003 - 21:57:48 »

Bij nadere beschouwing blijkt dat de papieren rijksdaalder uit 1949 is. Dus waarschijnlijk niets waard. Helaas.
Is er een site waar ik zelf alles kan opzoeken?
Er zit n.l nog een hoop buitenlands bij. En ik wil liefhebbers wel een plezier doen,maar wil eerst weten wat ik heb. Wink Cheesy
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #16 Gepost op: 14 Mei 2003 - 23:35:41 »

Een beetje grote openbare bibliotheek heeft meestal wel een of meer muntencatalogi. Is het niet in de uitleen-afdeling, dan wel bij de naslagwerken.
Een wereldomvattende munten-site, en dan liefst ook nog met prijzen, bestaat helaas niet.
Om een dergelijke site op te zetten en bij te houden heb je vele honderden mensen nodig die zich daarmee fulltime bezig zouden moeten houden.
Enig idee hoeveel verschillende munten er wel zijn? Alleen al in de afgelopen 100 jaar zijn er misschien wel een miljoen verschillende uitgekomen.
Rob Kooy
« Laatste verandering: 17 Mei 2003 - 10:10:07 door RobKooy » Gelogd

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Ilja M.
Volledig lid

Geslacht: Man

Dit forum is het helemaal

« Antwoord #17 Gepost op: 15 Mei 2003 - 09:49:36 »

http://www.unipas.nl/coins/nl/index4.htm

dat is toch een goede site om de waarde te weten te komen van NL munten en bankbiljetten Wink
Festus
groentje
*

Geslacht: Vrouw

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #18 Gepost op: 15 Mei 2003 - 09:56:04 »

Alle mensen,bedankt voor de oplossingen.Hier kan ik mee aan de slag.Ik ben geen verzamelaar en ik begin er ook niet meer aan,maar misschien kan ik in de toekomst andere mensen een plezier doen met wat ik heb.Ik hou deze site in de gaten. Grin Wink
groeten

Joke
Mischaop82
full lid

« Antwoord #19 Gepost op: 25 Mei 2003 - 20:53:58 »

Is het mogenlijk dat ik de scans persoonlijk gemaild kan krijgen, wil n beetje duidenlijk kunnen zien welke kwaliteit het is.
Misschien ben ik geintreseerd (ligt dus aan de kwaliteit en de prijs)
Gr. Mischaop82

Lid van de club van 1482 !!!   1610/1673.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: