Wat ik heb geprobeerd is een mogelijke oplossing aanreiken voor schijnbaar(?) tegenstrijdige belangen en verlangens,
zonder dat dit leidt tot een verdere uitbreiding van het aantal rubrieken.
Uiteraard is mijn oplossing niet alléénzaligmakend. Andere en betere oplossingen zijn mogelijk.
Maar ik denkt dat we tóch in de aangegeven richting moeten blijven denken, wil het forum ook in de toekomst overzichtelijk blijven.
Goodies schreef
@RobKooy, ik ben het niet eens, dat inhoudelijke en serieuze submits in Muntcafee terecht komen. De threads in Muntcafee zijn een volkomen chaos, het board-overzicht daar is gewoon niet te lezen. Het is een mooi idee, van mij mag het muntcafee ook wel omgeturnd worden (leuteren doe ik elders

), maar ik denk niet dat de "leuteraars" op dit forum het op prijs zullen stellen. Willy68's opmerking was terecht "als er maar geen dingen verloren gaan", dat gebeurt namelijk daar !
Ik begrijp je bezwaren, maar ben het slechts gedeeltelijk met je eens. Op dit moment
staan er al een aantal serieuze submits in het Muntcafé. Dat dit Muntcafe voor een groot deel is gevuld met
geleuter zou ook (en juist!) aanleiding kunnen zijn om door plaatsing van méér serieuze submits het gemiddelde niveau in het café aanzienlijk te verbeteren.
In ieder ander café is, naast de gebruikelijke
borrelpraat altijd óók plaats voor serieuze gesprekken.
Ik ben het met je eens dat het board-overzicht van het Muntcafé tot weinig vrolijkheid kan stemmen wanneer men op zoek is naar de wat meer serieuze informatie. Maar met dat board-overzicht heb je (althans in mijn voorstel) dan niet langer te maken omdat het de bedoeling is dat je vanuit een serieuze rubriek rechtstreeks door kan klikken naar de serieuze onderwerpen in het Muntcafé.
Naruurlijk is daarvoor wél de medewerking van moderator Ruud vereist. Zodat hij bij de periodieke opschoningen van het Muntcafé uitsluitend de
leuterpraat -items verwijdert en de serieuze onderwerpen laat staan.
Rob Kooy