auhm @arie er is ooit
dit voorstel geweest voor sub-rubrieken. Dat is lastig met SMF, qua beheer.. een forum is geen website, het is veel dynamischer. Enne als we op eeuw gaan indelen, waar moet een onwetende gebruiker zijn munt plaatsen ? Of zou het juist helpen (ik denk afschrikken! hellup er staat geen jaar op

)
hoi @RobKooy, als nieuwelingen hun threads verkeerd plaatsen, verwacht U
wel dat ze zo handig zijn om dat klikje
Profiel - Laatste Bijdragen te vinden op dit forum ?
Mijn voorstel komt erop neer, dat als een moderator iets verplaatst, dat alleen gebeurt vanaf pagina 3 van een rubriek, dus bijvoorbeeld
deze pagina Middeleeuwen. De laatste datum is daar 5 juni (op dit moment!) het komt erop neer dat je naar de datum van de laatste bijdrage kijkt, deze bepaalt de sortering in de rubriek-overzicht. In dit geval, op dit moment, is de periode dus 2 maanden. Als een thread echt fout staat, wat U terecht opmerkt, nou daarvoor heb ik
ook een voorstel: dan kan de moderator voor dat tijdstip zoiets doen als "(kand.verplaats-Rubriek)" tussen haakjes toevoegen in de titel. Dat is duidelijk genoeg toch ? En het werkt sneller later, omdat alles wat verplaatst moet worden reeds als zodanig gemarkeerd is.
Overigens, volgens mij is de vraag van de indiener terecht hier. Als actief deelnemer op dit forum overkomt het me ook regelmatig dat ik in het scherm "Zoeken" niet kan beslissen in welke categorie een munt zou kunnen staan (de vinkjes). Slechte zaak toch ? Ik vind dat deze 13e en 14e eeuwse
topstukken van indiener "torongo" gewoon in
Middeleeuws horen te staan en (zeker)
niet in "Provinciegeld" ! Bij Belgie staat nog "voor 1830" in de rubriek-titel, dat zou kunnen, maar bij Nederland is er heel expliciet een grens getrokken in de 16e eeuw.. We kunnen erover twisten wanneer precies in de 16e eeuw, maar de term "Provinciegeld" heeft
zeker niets te maken met het Graafschap Holland volgens mij.

Goodies