Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
24 Mei 2012 - 04:52:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Silvo Zilverpoets  (gelezen 1425 keer)
Ruben3123
nieuw lid
**

Geslacht: Man

« Gepost op: 28 Augustus 2005 - 11:50:44 »

Hallo,

Ik reinig mijn vieze euromunten met Silvo Zilverpoets, zon busje van 2 euro nog wat van de AH. Eerst doe ik wat silvo op een doekje dan wrijf ik het goed in en wrijf het vervolgens met een schone doek weer goed uit. Het spul werkt goed en kost niet veel. Je munten worden weer mooi schoon.

PS Nu zie ik alle krassen wel betr Sad, maar ja het zijn gecirculeerde euromunten

Groeten Ruben Wink

Al 787 verschillende euromunten! Steeds meer Cheesy:D:D
Ruud H
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 28 Augustus 2005 - 12:24:19 »

PS Nu zie ik alle krassen wel betr Sad, maar ja het zijn gecirculeerde euromunten

Groeten Ruben Wink

Jammer dat je niet eerst dit  http://www.muntstukken.be/forum/index.php?topic=1636.0
hebt gelezen voor je met een schuurmiddel bent begonnen.

Gr. Ruud.  Wink
Ruben3123
nieuw lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Augustus 2005 - 20:49:56 »

@Ruud,
Is Zilverpoets slecht voor je munten dan, ik heb nu gelukkig pas een paar munten gedaan. Ik hoorde van een andere muntverzamelaar dat het middel bij hem goed werkte en geen nadelige gevolgen had na 3 jaar. Ik kan ook verdergaan met azijn als dat beter is Huh. Kan jij zeggen wat het beste is?
Groeten ruben Wink

Al 787 verschillende euromunten! Steeds meer Cheesy:D:D
Ruud H
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Augustus 2005 - 21:36:13 »

@ Ruben3123,

Probeer eens een gecirculeerd muntje uit op de keukenazijn manier, leg hem daarna eens naast een ander muntje welke je eerder met (Zilverpoets) hebt mishandeld en kijk dan eens goed met een vergrootglas naar beide munten en zoek de verschillen.
Ik hoor het wel weer als je het uitgeprobeerd hebt.

Gr. Ruud.  Wink
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: