hoi @Batavier, you bet dat we daarmee door gaan ! Alleen ben ik niet van plan om het allemaal met de hand te gaan doen. Ik heb zelf deze week 21MB forum-inhoud opgeslagen op mijn schijfje. Dat wil zeggen, alle bijdragen in de categorieen Grieks, Kelten, Romeins, Middeleeuws, Aanwinst en Links, de laatste 4 pagina's met onderwerpen in elke rubriek. Dat gaat voor de grootste rubriek (Romeins) terug tot ongeveer 1 maand. Het eerste wat ik ga doen alles in Interessante Link samenvoegen met Basismateriaal en de lijsten van Romeins.
Dan de threads. Eigenlijk wil ik alle
gedetermineerde munten eruit vissen en in de goede (Keizer/RIC) volgorde sorteren, eerst in 1 thread per keizer. Dat gaat dus allemaal off-line voorbereid worden, dus met een programmaatje op mijn schijfje thuis.
Terug submitten van delen van zo'n catalogus/index is trouwens moeilijk hier, in verband met de maximale bijdrage-grootte op dit forum. Dat is zowiezo een probleem met alle lijsten die we zouden willen aanleggen in bijdragen. Het gedoe om het in stukjes van 10K te knippen. En om al te grote serverbelasting te voorkomen, kunnen we in elk geval geen
geillustreerde catalogus aanleggen. Linkjes terug naar de threads zijn effectief genoeg denk ik. Het zou ook heel veel (hand) werk zijn om de plaatjes allemaal te gaan verkleinen of zo.
Het mooie van die extra pagina's bij ForumAncient vind ik dat het
buiten het rubrieken-forum is georganiseerd maar wel
in een herkenbare layout is gezet. Ik denk dat de deelnemers an ForumAncient naar die pagina's kijken als "onze catalogus" !

Groetsels,
Lex