Hoi @Nicowico: foto's plaatsen als volgt..
Als je in je bijdrage zit, dan zie je links eronder "Extra opties". Klik dat eens aan. Dan zie je een knop verschijnen. Klik je op de knop dan kan je een plaatje van maximaal 50K naar het forum zenden, dat komt dan onder de bijdrage.
Er zijn vast wel algemene uitspraken te doen over bewegingen in de prijs, d.w.z. van 17e eeuwse Zuid-Nederlandse munten, sinds de 90er jaren.. dat zou deskundig beantwoord kunnen worden, ik weet dat niet voor deze periode en dat verzamelgebied. Maar voor een bepaalde munt is het
altijd lastig te zeggen. Dus sluit ik me aan bij de mening van Swa hier, een foto is zowiezo
onmisbaar bij zo'n vraag, en de gek die hem koopt.. die moet je inderdaad wel vinden. Het hangt er dus ook van af,
waar je een munt verkoopt. Hoeveel echte verzamelaars komen ergens.
By the way.. @Nicowico, Luxemburgerse munten zijn best wel populair hier. Klik op "Zoeken geavanceerd" hierboven, type als zoekterm "Luxemburg".
Ga helemaal naar beneden, klik het vinkje "vink alles aan" (dan gaat alles uit

), selecteer dan "Belgie", "Belgie voor 1830" en "Nieuwe Tijd" "Overige Buitenland", etcetera en klik op zoeken.
De deelnemers die dat woord allemaal schrijven, daar zitten die gekken bij dus ..
Tenslotte nog een laatste tip: als je eenmaal een prijs weet, dan kun je een munt in de rubriek "Verkoop" zetten, met de foto en die prijs erbij.

mvgr,
Goodies