@Figleaf, ik begrijp je niet. Citaat:
subrubrieken
Ik had het niet over een vertakte indeling onder de nieuwe rubriek, maar over een aantal (uiteindelijk lange!) sticky threads over onderwerpen die bij de respectievelijke rubrieken van dit forum horen. Dat zijn geen subrubrieken, wat ik bedoel ziet er alleen zo uit, omdat het sticky is. Mijn bedoeling met die onderverdeling was, om te voorkomen dat alle historische/numismatische/verzameltechnische gegevens en interessante teksten door elkaar komen te staan. Kijk bijvoorbeeld in de rubriek "barbaarse imitaties" naar de eerste sticky, daar. De teksten in die thread gaan over barbaarse muntslag maar
als sticky staat het interessante munten in de weg. Het neemt plaats in beslag daar, het zo mooi zijn als zo'n thread een plaats zou kunnen krijgen in zo'n nieuwe, speciale rubriek. Daarom was ik (even..

) enthousiast.. ik wil niks verbouwen of zo !
discussies over algemene zaken, zoals wat is geld?, technieken voor muntslag, hoe verzamelen?
Dit klinkt iets vrijblijvender dan de titel van deze thread "Numismatiek en Geld". Dit soort discussies worden overal op dit forum gevoerd, naar aanleiding van bepaalde munten/voorwerpen (is dit verzamelwaardig? wat is dit nu waard? dat soort vragen en discussies). Vraag: waarom mogen dat soort discussies niet gewoon in de munten-threads. Het is toch een sociaal gebeuren, en de foto's / opmerkingen naar aanleiding waarvan zo'n discussie ontstaat blijft in de buurt staan. Niet te ordenen, maar het maakt alles wel levendig en leesbaar. Als je doel is om een tweede rommelhok (naast Muntencafee) te maken ga je gang, maar dan verander ik graag mijn stem van "enthousiast" naar iets minder, nog wel positief overigens.. (

wat stond daar nu?

ik vind het wel goed ?

dat is em dan.. oops kan nie meer aanpassen nu..

die rooie potloden ook altijd !

heee ik heb de truuk gevonden.. blader terug met Vorige en druk opniew "Stem". Zo te zien werkt het gewoon..

)