Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
23 Mei 2012 - 07:40:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Moderator...........  (gelezen 1627 keer)
Willy68
full lid

Geslacht: Man

België op jaar (1832-2001) Wereldmunten op type

« Gepost op: 20 Februari 2005 - 22:33:39 »

Hallo

Misschien misplaatst maar er zal heus wel iemand op het forum zijn die deze in de goede rubriek zal willen en kunnen plaatsen.
Het is me opgevallen en ook uitgelegd door Rob Kooy, dat de mods verdere bevoegdheden hadden gekregen. Maar ik weet het nu niet meer. Als ik tot voor een maand iets te melden had over de rubriek Belgische munten...waar ik het meeste vertoef hier, dan nam ik via PB contact op met Jan_Tomat en dan werd het geregeld. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Wie beheert nu wat? Kunnen we niet beter alle beheerders afschaffen en gewoon iedere beheerder de status van global mod geven? Dan weten we waar we aan toe zijn. Zojuist heeft Misschaop een thread op verzoek verplaatst, waarvoor dank, maar ik hoop dat er eens duidelijk aan IEDEREEN hier uitgelegd kan worden wie welke funkties heeft. Ik heb al zoveel verplaatsingen gezien door "vreemde" mods..... Maak de zaak nu eens duidelijk....is iedereen hier nu global mod geworden of hoe zit het?Huh

Groetjes Willy

Figleaf
Beheerder
full lid

Eerst het boek, dan de munt.

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Februari 2005 - 00:01:52 »

Hallo Willy,

Het lijkt misschien allemaal vreselijk ingewikkeld, maar het is eigelijk een vereenvoudiging. Voorheen konden moderators (moderatoren? moderatii?) alleen in hun eigen rubriek rotzooien. Nu in alle rubrieken. Dat geeft problemen als ze berichten heen en weer gaan pingpongen of anderszins gaan bekvechten, maar dat is niet het geval. Dat betekent dat ze elkaar nu op kunnen vangen bij afwezigheid en bijstaan waar het allemaal een beetje veel wordt.

Om mijn vrijwel goddelijke krachten hier te tonen ga ik deze thread ook nog verplaatsen. Ondertussen nodig ik je uit gewoon door te gaan met wat je bijdragen. Niet alleen via Jan Tomat. Iedereen kan je nu helpen. Fraai toch?

Peter

Een gedetermineerde munt heeft nieuw leven gekregen.
Willy68
full lid

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Februari 2005 - 00:16:57 »

@ Peter

Is er dan een bericht nodig om uitleg te krijgen? Was het niet gewoon netter geweest als in dit board een bericht gezet werd dat het zo ging werken???  Gewoon een kort berichtje met een beetje uitleg voor alle vaste die hier al jaaaaren komen. Daarom is het ook onzinnig om beheerders aan rubrieken te hangen, als toch iedereen overal terecht kan. Net zoals ik al zei Iedereen is global mod. probleem opgelost.

Groetjes Willy

RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #3 Gepost op: 21 Februari 2005 - 07:15:17 »

Willy,
De term 'global moderator' is bewust achterwege gelaten omdat in het verleden diverse global moderators hebben afgehaakt nadat ze bedolven werden onder een lawine van kritiek.
Iedere moderator blijft in eerste instantie verantwoordelijk voor de door hem beheerde rubriek(en).
Daarnaast kunnen ze, zo nodig, ook ingrijpen in door een andere moderators beheerde rubrieken. Met als gevolg dat verkeerd geplaatste postings nu sneller in de juiste rubriek terecht komen. En dat is toch alleen maar bevorderlijk voor de duidelijkheid?
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Beirnaert Rudy
Administrator
full lid

Aankoop munten van de Zuidelijke Nederlanden.

« Antwoord #4 Gepost op: 21 Februari 2005 - 07:29:39 »

Zo is het.

We hebben momenteel geen probleem met deze werk wijze.
De moderators helpen elkaar waar ze kunnen.
En ik moet zeggen dat ik in het begin ook mijn twijfels had.
Maar we werken reeds enkele maanden op deze manier en het draait goed.
En wat jullie ondertussen wel zullen weten: er is onder de moderators overleg.

Groeten,
Rudy

Wij zijn goed bezig op het muntenforum. Mijn dank gaat zeker uit naar de moderators!!!
Willy68
full lid

« Antwoord #5 Gepost op: 21 Februari 2005 - 22:52:40 »

effe ommezwaai  Wink

Zeer goed initiatief,

Maar...ik vond het alleen nodig dat iedereen deze manier van werken wist. Vandaar mijn bericht. Is het dan niet iets dat iedereen aan gaat? Of ze hier nu jaren komen of pas een maand. Maar nu is het bij iedereen bekend en is er geen probleem meer.

Groetjes Willy

Figleaf
Beheerder
full lid

Eerst het boek, dan de munt.

« Antwoord #6 Gepost op: 22 Februari 2005 - 19:25:49 »

Willy, wat mij betreft heb je volkomen gelijk. Besef wel dat het hier om een bos vrijwilligers gaat die onbezoldigd in hun eigen vrije tijd hun stinkende best doen om hier iets van te maken. Besef ook dat waar mensen werken fouten gemaakt worden. Blijft het feit dat je gelijk hebt. Ik ben er van overtuigd dat we dit soort dingen in de toekomst handiger gaan aanpakken. De bedoeling is immers om het de gebruiker meer, niet minder naar de zin te maken.

Peter

Een gedetermineerde munt heeft nieuw leven gekregen.
Willy68
full lid

« Antwoord #7 Gepost op: 22 Februari 2005 - 20:23:02 »

@ Peter,

Hoi,

Ik weet maar al te goed wat het inhoud. Ik loop hier ook al een behoorlijk tijdje mee, 500+ berichten heb je niet in twee maanden, uitzonderingen daar gelaten. Maar het ging me puur om de informatieverstrekking naar de leden toe, ik wilde niemand afkraken of tekort doen, puur aangeven dat dergelijke dingen iedereen hoort te weten en dat dat niet alleen bij een select groepje thuis hoort.

Dus mod's keep up the good job.

groetjes Willy

Ruud H
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Februari 2005 - 21:35:41 »

Hallo

Misschien misplaatst maar er zal heus wel iemand op het forum zijn die deze in de goede rubriek zal willen en kunnen plaatsen.
Het is me opgevallen en ook uitgelegd door Rob Kooy, dat de mods verdere bevoegdheden hadden gekregen. Maar ik weet het nu niet meer. Als ik tot voor een maand iets te melden had over de rubriek Belgische munten...waar ik het meeste vertoef hier, dan nam ik via PB contact op met Jan_Tomat en dan werd het geregeld. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Wie beheert nu wat? Kunnen we niet beter alle beheerders afschaffen en gewoon iedere beheerder de status van global mod geven? Dan weten we waar we aan toe zijn. Zojuist heeft Misschaop een thread op verzoek verplaatst, waarvoor dank, maar ik hoop dat er eens duidelijk aan IEDEREEN hier uitgelegd kan worden wie welke funkties heeft. Ik heb al zoveel verplaatsingen gezien door "vreemde" mods..... Maak de zaak nu eens duidelijk....is iedereen hier nu global mod geworden of hoe zit het?Huh

Groetjes Willy

Waarom al die drukte, er is voor jou niets veranderd in de zin van dat je altijd nog Jan een PBtje kan sturen om iets geregeld te krijgen wanneer je ook maar wil.
En het heeft dus helemaal niets te doen met een select clubje, alles wat we hier doen is onze vrije tijd besteden om jou en andere te helpen, wat is daar fout aan en op deze manier gaat het zelfs nog sneller.
Dus als je klachten hier over hebt doe het gewoon in een PBtje naar Jan of beter nog naar Rudy zelf.

Gr. Ruud.  Wink
Willy68
full lid

« Antwoord #9 Gepost op: 22 Februari 2005 - 21:54:25 »

Ik beschouwde dit al als afgesloten.....maar goed

Volgens mij heb je niet goed gelezen Ruud, Wat ik wilde zeggen is dat het voor iedereen raar is als ineens "vreemde" mods berichten gaan verplaatsen en dat een beetje uitleg wel op zijn plaats was. Nothing more Nothing less En dat ik duidelijk genoeg was getuige wel Filgleaf's bericht hierboven:

Willy, wat mij betreft heb je volkomen gelijk. Besef wel dat het hier om een bos vrijwilligers gaat die onbezoldigd in hun eigen vrije tijd hun stinkende best doen om hier iets van te maken. Besef ook dat waar mensen werken fouten gemaakt worden. Blijft het feit dat je gelijk hebt. Ik ben er van overtuigd dat we dit soort dingen in de toekomst handiger gaan aanpakken. De bedoeling is immers om het de gebruiker meer, niet minder naar de zin te maken.

Peter

Dus ik begrijp de strekking van jouw bericht niet helmaal......... NIEMAND heeft mij horen zeggen dat jullie het werk niet goed doen.. Ik heb alleen maar om duidelijkheid gevraagd...is dat dan zo verkeerd?HuhHuh

Groetjes Willy

jan_tomat
Beheerder
full lid

wat word ik hier slim

« Antwoord #10 Gepost op: 22 Februari 2005 - 23:42:13 »

hallo

zal zelf maar eens reageren voor de vonk weer aanslaat. Wink Grin

@ruud
ik ga ook liever naar een bakker die een goede morgen zecht en waar ik geen nummertje moet trekken en me een winkeljufrouw me zegt en wa vu a meneer (wat zal het zijn meneer) het gaat er hier meer om dat ik soms wat meer uitleg geef aan een goede medeverzamelaar en attente forumlid zoals willy.eigenlijk houd hij mee de rubriek in orde en meld me bijna elk punt.en nu krijgt hij de winkeljuf Cry en hij ziet niet dat het een mooie is Wink

@ willy
sorry dat ik je dit niet gemeld heb.maar hoop in de toekomst dat je het steeds blijft melden want (tussen ons gezegd) zijn wij moderators niks zonder de leden en vooral leden zoals jij  Kiss.en zoals gemeld in mijn rubtriek ben ik nog steeds interimmoderator en ben ik nog steeds  bereid mijn functie af te staan aan iemand die zich geroepen voelt.

hiermee zou ik de zaak willen afronden.maar uit respect voor de leden sluit ik hem niet.
iedereen mag zijn reactie hier nog kwijt.

hopelijk tot een volgende

groetjes
jan tomat

ik verzamel belgie munten +biljetten nederland en portugal de rest van europa in mindere maten
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: