(
nou nou nou .. ik wil het hier even opnemen voor de moderators)
Roelof: ik ben zelf ook heel actief, maar vanaf het moment dat ik 'Nieuw Lid' werd, heb ik mijn berichtenteller echt niet meer zo bijgehouden. We zijn toch niet in militaire dienst hier ? Die sterretjes, daar gaat het toch niet om ? Het gaat erom
munten te vinden, daar krijg je ook eigenlijk die sterren voor.

Als het aan mij lag, dan telden we hier niet per bijdrage, maar per ingebracht topic en per determinatie. En dan maakt het niet eens uit of de determinatie
correct is, het gaat om een creatieve bijdrage aan het forum. Maar ja, dat is teveel administratie, tellen is makkelijker. Bij het verwijderen door de moderaror wordt de teller inderdaad verlaagd, bij het verplaatsen en opsplitsen ook, bijv wanneer de bijdrage naar "muntcafee" of "beheer" verdwijnt. En wat maakt dat uit.. We hebben toch plezier hier? Meestal is het een terechte beslissing van de moderator, bijv het staartje van een discussie (met gehakketak en/of humor) te verplaatsen naar het muntcafee. Iedereen die dan (in zo'n tak) mee afgesplitst wordt, heeft dan wel pech, soms "verdwijnen" er daardoor meerdere bijdragen in een keer..