Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
23 Mei 2012 - 07:36:05 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Verdwijnen van mijn berichten??  (gelezen 2590 keer)
Roelof Klasens
full lid

Geslacht: Man

ITA RELINQUENDA , UT ACCEPTA !!

« Gepost op: 20 Februari 2005 - 22:04:00 »

Hoi,

ik heb eens bij de statistieken gekeken en het valt mij op dat er bij mij steeds een aantal berichten (die bij mijn naam) verdwijnen.
ik zit me het apezuur te tikken met mijn twee vingersysteem om ook ooit eens uit te komen op 27777000004334 berichten uit te komen.
Maar op deze manier lukt mij dat niet.
Wie legt me dit even uit??
Zijn het allemaal nutteloze berichten die ik geschreven heb,was wel eens benieuwd naar de inhoud ervan en wie die berichten dan verwijderd??

groeten de typgrage Roelof. Grin

Beauty is in the eye of the beholder !!            

member of  D.D.A - Coinhunter Company - S.A.M

http://www.freewebs.com/bodemvondsten/
Figleaf
Beheerder
full lid

Eerst het boek, dan de munt.

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Februari 2005 - 00:07:55 »

Roelof, ik ben me van geen kwaad bewust. In mijn korte "ambtsperiode" heb ik één keer een deel van een thread voor verwijdering voorgedragen en verder niets. Als je nog berichten hebt die zijn verdwenen plaats ik ze graag voor je terug. Ik heb al veel plezier van je vondsten gehad, laat ze blijven komen!

Enne..., zoals iemand anders het uitdrukte vandaag: het aantal leden is niet belangrijk. Wat ze zeggen is belangrijk. Dat geldt m.i. ook voor het aantal berichten.

Peter

Een gedetermineerde munt heeft nieuw leven gekregen.
Limburg
Volledig lid

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Februari 2005 - 13:12:12 »

Kunnen misschien berichten zijn in de trant van "mooie munt" die na de determinatie van een munt worden verwijderd.
Roelof Klasens
full lid

« Antwoord #3 Gepost op: 22 Februari 2005 - 11:41:18 »

Hoi Peter en Limburg,

het zou inderdaad kunnen???
Maar ik heb volgens mij nog geen exact antwoord op mijn vraag??
Dus ik stel nogmaals mijn vraag?

wie dumpt er berichten van mij?
en om wat voor berichtjes gaat het??

groeten Roelof. die nieuwsgierig is!!!

Nico
Senior lid

Leicester stoter 1586

« Antwoord #4 Gepost op: 22 Februari 2005 - 12:17:18 »

Hallo,
Bij mij is een hele thread verdwenen die tijdens het vernieuwen van het muntenforum al "beschadigd" was geraakt. Ik had al eens gemeld dat er een paar berichten van de thread waren verdwenen, en vorige week was heel de thread verdwenen.  Huh
Is dat misschien bij jou ook het geval? Heeft er iemand de bezem door de oude threads gehaald?

Misschien is het handig dat dit even wordt gemeld, zoals ook bij verplaatsen van een thread gebeurt?

Groeten, Nico

Roelof Klasens
full lid

« Antwoord #5 Gepost op: 22 Februari 2005 - 12:32:27 »

Hoi Nico,

dit komt niet door de storing van het forum,althans bij mij.
Ik merk het dat er al een paar keer binnen de laatste dagen cq weken berichtjes verdwijnen en dat zie ik aan het getalletje onder mijn avatar.soms wel 4 of 5 berichtjes per keer.

groeten Roelof.

RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #6 Gepost op: 22 Februari 2005 - 12:38:56 »

Dit klink best wel serieus! Is er niemand van mijn collega-moderatoren of desnoods Rudy zelf, die Roelof hier een bevredigend antwoord op kan geven?

@ Roelof zou je nog even kunnen aangeven hoeveel van jouw berichten er volgens jou in totaal gedurende de laatste paar weken zijn verdwenen?
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Roelof Klasens
full lid

« Antwoord #7 Gepost op: 22 Februari 2005 - 12:49:49 »

Hoi Rob,

exacte aantallen weet ik niet,ik ben er ook niet op uit om fikse aantallen berichtjes te scoren.
Het gaat mij er gewoon om,wie wist ze en wie beslist om ze te wissen??
Is het allemaal ballast die berichtjes of is het misschien wel interessant??
Ik heb geen overzicht van alle berichten die ik typ,maar ben gewoon nieuwsgierig hoe dit nu zit!
En als het om ruimte gaat op de server,ik kan zelf heel goed mijn berichten schiften en op inhoud beoordelen dus dat is het niet.
Dus als het om ruimte gaat,dan loop ik ze zo eventjes na.

groeten Roelof.

Goodies
full lid

-

« Antwoord #8 Gepost op: 22 Februari 2005 - 15:43:39 »

( Sad nou nou nou .. ik wil het hier even opnemen voor de moderators)

Roelof: ik ben zelf ook heel actief, maar vanaf het moment dat ik 'Nieuw Lid' werd, heb ik mijn berichtenteller echt niet meer zo bijgehouden. We zijn toch niet in militaire dienst hier ? Die sterretjes, daar gaat het toch niet om ? Het gaat erom munten te vinden, daar krijg je ook eigenlijk die sterren voor.  Wink Als het aan mij lag, dan telden we hier niet per bijdrage, maar per ingebracht topic en per determinatie. En dan maakt het niet eens uit of de determinatie correct is, het gaat om een creatieve bijdrage aan het forum. Maar ja, dat is teveel administratie, tellen is makkelijker. Bij het verwijderen door de moderaror wordt de teller inderdaad verlaagd, bij het verplaatsen en opsplitsen ook, bijv wanneer de bijdrage naar "muntcafee" of "beheer" verdwijnt. En wat maakt dat uit.. We hebben toch plezier hier? Meestal is het een terechte beslissing van de moderator, bijv het staartje van een discussie (met gehakketak en/of humor) te verplaatsen naar het muntcafee. Iedereen die dan (in zo'n tak) mee afgesplitst wordt, heeft dan wel pech,  soms "verdwijnen" er daardoor meerdere bijdragen in een keer..
Mischaop82
full lid

« Antwoord #9 Gepost op: 22 Februari 2005 - 16:41:45 »

.
« Laatste verandering: 02 Juli 2010 - 01:39:41 door Mischaop82 » Gelogd

Lid van de club van 1482 !!!   1610/1673.
guido
Senior lid

« Antwoord #10 Gepost op: 22 Februari 2005 - 16:47:43 »

Bij mij idem.
Heb al verscheidene keren boven de 300 berichten gezeten, en enkele dagen later zit ik weer ergens inde 290 berichten.
Maar ik volg niet welke berichten verdwijnen. 't Is alleen een vaststelling.
RobKooy (Overleden)
full lid

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #11 Gepost op: 22 Februari 2005 - 16:55:19 »

De mogelijke reden die Mischaop82 geeft zou best wel eens de voornaamste oorzaak van de 'problemen' kunnen zijn.
Er zijn bepaalde rubrieken zoals b.v. Muntcafé die niet meetellen voor de ranking. Het gebeurt regelmatig dat een thread afwijkt van het oorspronkelijke onderwerp of op de een of andere manier in een discussie ontaardt. De staart van zo'n thread wordt dan doorgaans verplaatst naar het muntcafé. Maar de postings daar worden niet meegeteld. Dus worden alle in de staart van zo'n thread voorkomende postings in mindering gebracht op de saldi van de posters.
Ze zijn dus niet verdwenen, ze tellen alleen niet meer mee.
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Ruud H
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 22 Februari 2005 - 17:18:54 »

Het zou ook nog kunnen dat er berichten zijn verwijderd in een rubriek waar ik Moderator ben, en als dat het geval is dan komt dat omdat ik oude berichten aan het opschonen ben.

Als er enige twijfel van mijn kant is bij een bericht dan neem ik contact op met het bewuste lid en vraag hem of het bewaard moet worden of niet.

Dus berichten daarintegen met enige waarde voor het Forum en behouden zouden moeten worden voor het nageslacht die bewaar ik natuurlijk wel.

Aangezien dit opschonen een continu proces is dat door alle Moderators bij tijd en wijle wordt uitgevoerd mag je van mij aannemen dat dit bij iedereen voor kan komen dat de teller iets terug loopt.

Gr. Ruud.  Wink

ps  om bij elk bericht wat verwijderd wordt de schepper ervan te berichten is helaas niet te doen
« Laatste verandering: 22 Februari 2005 - 17:21:26 door Ruud » Gelogd
Roelof Klasens
full lid

« Antwoord #13 Gepost op: 22 Februari 2005 - 19:18:09 »

Hoi en bedankt allen voor de uitleg!!

groetjes Roelof.

jan_tomat
Beheerder
full lid

wat word ik hier slim

« Antwoord #14 Gepost op: 22 Februari 2005 - 20:04:16 »

hallo

mischien dat er iets fout is.
als er een berricht word verwijdert in muntcafe dat er dan een posting lager word geteld.
dus als je iets hebt gepost in muntcafe(geen bijgekomen dus) als er dan de posting word verwijdert telt er eentje minder ??

mischien kan ruud dit eens testen.

groetjes
jan tomat

ps nu heb ik er toch eentje bij Tongue Grin Grin Grin

ik verzamel belgie munten +biljetten nederland en portugal de rest van europa in mindere maten
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: