Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
23 Mei 2012 - 07:08:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Werkt de "verzend email" indien paswoord vergeten?  (gelezen 1049 keer)
test
groentje
*

« Gepost op: 16 Februari 2005 - 18:57:31 »

Als je niet kan inloggen en ik klik op verzend email, via email adres zegt hij wel email verzonden maar ik krijg nooit geen email met mijn paswoord. Het is wel zo dat mijn email adres juist is want bij verkeerd email adres zegt hij: onbekend email adres. Zijn er nog mensen die dit voorhebben?
Beirnaert Rudy
Administrator
full lid

Geslacht: Man

Aankoop munten van de Zuidelijke Nederlanden.

« Antwoord #1 Gepost op: 16 Februari 2005 - 19:20:24 »

Getest en het werkt hier wel.
Gebruik wel je e-mail adres. Anders werkt het niet dit heb ik gedaan voor de veiligheid.
Stel je voor dat je een gebruikersnaam intypt dat niet van u is.
En je krijgt dan zomaar zijn login. Kan niet hé.

Groeten,
Beirnaert Rudy

Wij zijn goed bezig op het muntenforum. Mijn dank gaat zeker uit naar de moderators!!!
test
groentje
*

« Antwoord #2 Gepost op: 16 Februari 2005 - 21:25:18 »

Zoals ik heb gezegd doe ik het inderdaad met mijn emailadres... die hij ook kent wegens de boodschap email verzonden.
Bij niet gekend email adres zegt hij: ongekend email adres.

Maar toch krijg ik geen email.... (kan het zijn dat er daar nog andere vinkjes kunnen aangezet worden??)

P.S: Invullen van gebruikersnaam zou ook moeten kunnen werken: want als ik gebruikersnaam invul die hij kent stuurt hij de mail naar het emailadres gekoppeld aan die gebruiker en dit kan ik niet bekijken.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: