Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
23 Mei 2012 - 06:43:10 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Senior gaat het forum tijdelijk verlaten  (gelezen 15842 keer)
Senior
full lid

Gezocht: onbeschreven eurovarianten!

« Antwoord #30 Gepost op: 13 September 2006 - 23:44:03 »

Even een update voor de geinteresseerden: ik ben nu curator van de Paramaribo Zoo (hoofdverantwoordelijke voor het wel en wee van alle dieren en beplantingen in deze dierentuin). Ik ben nu overwerkt, onderbetaalt en erg tevreden met deze zeer uitdagende baan. Indien jullie Suriname bezoeken zijn jullie van harte welkom in de Zoo. Toegangsprijs 2 SRD voor kinderen t/m 9 jaar, daarboven 3 SRD (dat is minder dan een euro per persoon!).
Groeten,

Senior

Vanaf begin maart 2005 zal ik gedurende langere tijd niet meer op het forum actief zijn. Kijk hier voor meer info.

Kijk op mijn website voor info over varianten en de nieuwste euro-overzichten.
geus
Senior lid

Geslacht: Man

Dit forum is van ons allemaal !

« Antwoord #31 Gepost op: 14 September 2006 - 04:17:02 »

gefeliteerd met de job Senior. Nu zul je daar wel langer "vast zitten " niet, lol. Grin
Groeten en geluk er mee, Pieter... Cool

Ik verzamel en bestudeer rekenpenningen, jetons en armenpenningen (mereaux)
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #32 Gepost op: 14 September 2006 - 20:13:12 »

@ Senior,
Niet om het een of ander, maar hiermee doe je natuurlijk een hoop onschatbare werkervaring op.
Die je in staat zal stellen om t.z.t. een soortgelijke baan aan te nemen in een land dat dit soort werk wél behoorlijk betaalt.
$uk$e$ !
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
PB
full lid

ik hou van dit forum!

« Antwoord #33 Gepost op: 15 September 2006 - 00:08:03 »

Even een update voor de geinteresseerden: ik ben nu curator van de Paramaribo Zoo (hoofdverantwoordelijke voor het wel en wee van alle dieren en beplantingen in deze dierentuin). Ik ben nu overwerkt, onderbetaalt en erg tevreden met deze zeer uitdagende baan. Indien jullie Suriname bezoeken zijn jullie van harte welkom in de Zoo. Toegangsprijs 2 SRD voor kinderen t/m 9 jaar, daarboven 3 SRD (dat is minder dan een euro per persoon!).
Groeten,

Senior

Was/is dat niet die dierentuin waar de dieren bijna niet te eten hebben (geen geld) en er dreiging bestond van sluiten ? Ik dacht dat op tv te hebben gezien? Als dat idd zo is is het zeker een uitdaging en wens ik je alle succes om er iets goeds van te maken! Cool
Groeten,
PB Smiley
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: