Swa, Ruud: dit is wel een organisatie-onderwerp, maar het nadeel is dat we het nu "breed gaan trekken" en mijn bedoeling met deze thread was dat het alleen over de
externe links in de categorie
Interessante link zou gaan. Die opmerking over foute titels vind ik terecht, maar is volgens mij een zaak van de indiener van het onderwerp en de moderator bij de betreffende threads en categorieën.
Senior:

spijker op de kop! de
kwaliteit van de links, zowel inhoudelijk als technisch is absoluut nummer 1. De kunst van een links-lijst is om actueel te blijven, weg te gooien wat (niet) meer werkt en zoveel mogelijk informatie beschikbaar te maken.
Figleaf: het programma werkt zo: als ik aan het internetten ben dan bewaar ik een interessante web-site met Control-S. Dan krijg je een grote directory met bewaarde internet-plaatsen. Dan fiets ik met mijn programma door die directory, lees elk document weer in.
De hoofdlijst die daar uit rolt bestaat uit de titel van de betreffende web-pagina en een internet-linkje daarnaartoe. Zo ontstaat een soort logboek van alle externe verbindingen. Daar klik je nog een aantal keren doorheen, je kunt dingen verwijderen, omschrijvingen aanpassen waar nodig, in de goede volgorde plaatsen, etcetera. Een niet-recent linklijst, over heel andere onderwerpen, staat op
een vorige website van mij.