Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
22 Mei 2012 - 17:07:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Inactieve leden  (gelezen 4702 keer)
muntje05
Volledig lid

Geslacht: Man

« Antwoord #15 Gepost op: 06 Juni 2009 - 22:57:09 »

Op gevaar dat ik een tricky topic aansnijdt, toch een reaktie. Het topic is niet meer zo okselfris, maar voel toch de behoefte hierop te reageren:
Grappig, als ik naar mezelf kijk ben ik uit interesse ingeschreven omstreeks april 2006 en beginnen te reageren, ik denk 1 x  in dezelfde maand en daarna pas weer in 6 maart 2009. Als het zo zou gaan als op div. andere fora waar ik wel eens kom, dan was ik er al lang uitgevlogen! (dat gaat zo: je krijgt bij inloggen een berichtje dat het tijd wordt dat je een berichtje plaatst, anders wordt je er na een zekere tijd gewoon automatisch afgeknikkerd. Je kunt dit dan uiteraard voorkomen door een berichtje te plaatsen)
Toch moet ik zeggen dat ik in die 1 1/2 jaar van z.g. inactiviteit veel aan dit forum heb gehad, alleen al door te lezen, leren en ontdekken, dus heb regelmatig ingelogd zonder ook maar de behoefte te voelen om te reageren.  Had toendertijd te veel hobby's in een werkzaam leven en dus chronisch te weinig tijd.
Nu is de situatie anders: nog steeds te veel hobby's maar nu in een post-werkzaam leven waardoor veel meer tijd.? Moet soms oppassen niet te vervallen in situatie als voorheen in mijn werkzaam leven!
Okay, RonnyD zei 23 januari 2005 al :(waar blijft de tijd)
Het wel of niet plaatsen van een bericht is volgens mij geen criteria om leden te verwijderen. Het kan zijn dat leden gewoon de verschillende berichten volgen uit interesse, maar niet de nood hebben om te reageren, wegens b.v. te weinig kennis of andere redenen.
Gezien de voorgaande ervaringen door mijzelf geschreven, sluit ik me hier, - jaren later, - hardgrondig bij aan!
Groet Jos B.
De Bonte Specht
Volledig lid

« Antwoord #16 Gepost op: 07 Juni 2009 - 08:55:28 »

Very right ! Zelf volg ik al geruime tijd het reilen en zeilen op dit forum en heb nog nooit een berichtje geplaatst.Aanvankelijk omdat ik er te dom voor was en niet wist hoe het moest.al had ik willen melden dat ik in het bezit ben van een monometaal 2 euro Belgie 60j.mensenrechten.Achteraf had ik geen behoefte meer tot enige tussenkomst maar ik blijf wel alle nieuws volgen !

"Vrees niet, ik ben het"
Collecteuros
Volledig lid

« Antwoord #17 Gepost op: 07 Juni 2009 - 13:49:53 »

Het wel of niet plaatsen van een bericht is volgens mij geen criteria om leden te verwijderen. Het kan zijn dat leden gewoon de verschillende berichten volgen uit interesse, maar niet de nood hebben om te reageren, wegens b.v. te weinig kennis of andere redenen.

Persoonlijk ben ik van mening dat wanneer je het plaatsen van een bericht verplicht stelt, dat de kwaliteit van het forum achteruit gaat. En precies zoals muntje zegt: ook door niet te plaatsen ben je (in ieder geval ik en vele andere) actief op het forum, door informatie op te zoeken, etc.

'club van 1480 (of 1482)'
2010: 112+8 euromunten (120)

Juliana: 54% FDC/UNC
Willem1,2,3 en Wilhelmina: heel weinig nog...
muntje05
Volledig lid

« Antwoord #18 Gepost op: 07 Juni 2009 - 22:54:31 »

Very right ! Zelf volg ik al geruime tijd het reilen en zeilen op dit forum en heb nog nooit een berichtje geplaatst.Aanvankelijk omdat ik er te dom voor was en niet wist hoe het moest.al had ik willen melden dat ik in het bezit ben van een monometaal 2 euro Belgie 60j.mensenrechten.Achteraf had ik geen behoefte meer tot enige tussenkomst maar ik blijf wel alle nieuws volgen !
Hallo die Bonte Specht; welkom en joh, de spits is er af! Je hebt dezelfde ervaring als mij. Mooi zo.  Blijf lekker kijken en lez(r)en, en zo af en toe een berichtje. Komt echt wel want er komt een tijd dat je je niet in kunt houden en wel MOET reageren.
Is ook leuk als je iets wel weet daar waar een ander niet verder komt. En dan ben je bij een van de doelstellingen van dit forum. Suc6. Trouwens mensen die niets vragen blijven dom, dus dat komt wel goed.
Jos B.
« Laatste verandering: 20 Juni 2009 - 22:16:41 door muntje05 » Gelogd
muntje05
Volledig lid

« Antwoord #19 Gepost op: 07 Juni 2009 - 23:03:51 »

BjornHelmond antwoord: En precies zoals muntje zegt: ook door niet te plaatsen ben je (in ieder geval ik en vele andere) actief op het forum, door informatie op te zoeken, etc.
Bjorn, met die inactiviteit van jou valt het wel mee dacht ik zo! kom je op dit forum echt wel vaker tegen !!
Zit overigens wel iets in, als je zegt dat kwalitatief wordt ingeleverd, als je zo nodig moet plaatsen. Men is dan eerder geneigd berichten te plaatsen niet om de inhoud, maar om het plaatsen zelf.
Groet Jos B.
Collecteuros
Volledig lid

« Antwoord #20 Gepost op: 08 Juni 2009 - 10:06:40 »

Dat klopt, maar wilde meer laten zien met mijn antwoord dat je niet altijd 'actief berichten moet plaatsen'.

'club van 1480 (of 1482)'
2010: 112+8 euromunten (120)

Juliana: 54% FDC/UNC
Willem1,2,3 en Wilhelmina: heel weinig nog...
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: