Geachte Lezers,
Is het mogelijk en haalbaar de op het forumgestelde vragen (automatisch) te nummeren, met vermelding van de vraagsteller?

Hierdoor kunnen de leden hun vraag sneller terug vinden.

Mijn voorstel is nl. het volgende:
ik zou erg graag in de titel van het topic het onderwerp zien terugkomen, eventueel pas na het beantwoorden van de vraag. Want hoewel het voor de vragensteller van belang is zegt een titel: "Wat is dit?", "Een zilveren muntje", niets.
Soms zelfs zet een titel de lezer op het verkeerde been: "mijn eerste gouden munt", hetwelk een rekenpenning blijkt! Of "middeleeuwer", welk een munt uit de "nieuwe tijd" blijkt!

Verder zou ik graag dat er ook
aangegeven worden
of een vraag al beantwoord is, bv door het gebruik van
kleur, het plaatsen in een map of subcategogie van "
(on)beantwoorde vragen".

/

Het forum bereidt zich dagelijks uit! Nieuwe leden weten andere dingen en het aantal topics wordt zo groot dat men niet meer op de bonnefooi kan gaan rondzoeken naar onbeantwoorde vragen of artikels doorlezen om te kijken of er iets van de lezers gading bij zit, als de titel de informatie geeft helpt dat.

Misschien vraag ik het onmogelijke of veel te veel, maar ik denk dat dit tot voordeel van alle gebruikers is.
Met grote dank voor alles wat jullie hebben gedaan, doen en gaan doen, een vriendelijke groet. Aurelianus