Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
22 Mei 2012 - 16:32:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Enkele suggesties  (gelezen 4509 keer)
Goodies
full lid

Geslacht: Man

-

« Antwoord #30 Gepost op: 17 Januari 2005 - 22:57:48 »

aurelianus,
wat betreft Oosters/Islamitisch onderscheid: het gaat dan bijv. om het schrift-type  Cool op de munt.

Met "Oosters" bedoel ik vormen van Kanji, zoals Chinees en Japans, alsmede sanskriet (bijv Hindu Kush).

Met "Islamitisch" bedoel ik m.n. de Arabisch schrift, bjvoorbeeld de Uppanishad en de (eerste) kaliefen

Qua aandacht  Cheesy.. je zult je nog verbazen.. ik denk dat het ervan afhangt wat men eronder gaat plaatsen !

Het is overigens (volgens mij) bij het beheer van dit forum mogelijk om per topic een
bepaald maximaal aantal onderwerpen toe te laten. De beheerder zet dan de toegestane groepen klaar
en alles wat er over gezegd wordt komt in 5 of 6 threads terecht. Je hoeft er dus geen hoofd-categorie van
te maken. Als de lengte te groot wordt kun je alsnog uitsplitsen. Het gaat dus volgens mij om de vraag:
"kan de beheerder bij een forum-topic de knop "nieuw onderwerp" voor sommige topics weghalen ?
..

Misschien een vraag voor Rob Kooy ? 

« Laatste verandering: 17 Januari 2005 - 23:07:04 door Goodies » Gelogd
RobKooy (Overleden)
full lid

Geslacht: Man

Met grote voorsprong het allerbeste muntenforum!

« Antwoord #31 Gepost op: 18 Januari 2005 - 09:31:33 »

Goodies vroeg:
"kan de beheerder bij een forum-topic de knop "nieuw onderwerp" voor sommige topics weghalen ? ..
Misschien een vraag voor Rob Kooy ?

Ik kan en weet niet meer dan de andere moderatoren, dus dit is een vraag die toch écht door Beirnaert Rudy zélf beantwoord moet worden Wink
Rob Kooy

Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: