Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
22 Mei 2012 - 16:06:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: echte of valse Nerva?/vervalsing Lipanoff groep  (gelezen 3241 keer)
gwen
groentje
*

Geslacht: Man

a thing of beauty is a joy forever

« Antwoord #15 Gepost op: 04 Januari 2005 - 09:35:24 »

Hoi Aurelianus,

Het zijn inderdaad goede vervalsingen,onlangs zag ik zelfs Romeinse munten aangeboden vanuit China,zeer goede vervalsingen van grootbronzen.E-bay wordt steeds een groter mijnenveld,V-coins en vooral de veilingen ervan lijkt een alternatief.(als je Artemission vermijdt).Ik heb er onlangs een vrij zeldzaam bust type denarius van Antoninus Pius gekocht (V-coins auction) voor zo'n 25€ bij Barry Murphy,gelukkig had niemand dit lot in de gaten(of zijn zeldzaamheid).Met vriendelijke groet gwen
yoeri
groentje
*

Romeinse munten = eeuwenoude kranten

« Antwoord #16 Gepost op: 04 Januari 2005 - 13:25:00 »

Goed dat ik dus wantrouwig was bij deze munt Roll Eyes
Overigens iedereen bedankt voor de interessante informatie  Wink

Grtz,
Yoeri
Gladius
full lid

Detektoramateur

« Antwoord #17 Gepost op: 04 Januari 2005 - 17:18:12 »

Ik volg de aanbiedingen van Numismaticgold al een tijdje vanwege de doortraptheid van zijn aanbiedingen. Naast de al eerder vermelde zin,  plaatst de aanbieder ter afwisseling afgesleten en goedkope munten die wel echt zijn. De suggestieve werking die hiervan uit gaat,  laat zichzelf wel raden.

Ik ben benieuwd of deze aanbieder hiermee juridisch aan te pakken is, daar de aanbieder de koper zelf conclusies laat trekken die de aanbieder zelf nergens stelt. De aanbieder suggereerd hooguit.

DAMNATIO MEMORIAE
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: