Muntenforum. Verzamelmarkt.nl
08 Februari 2012 - 13:11:45 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Forum   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Complimenten aan Rudy Beirnaert  (gelezen 1692 keer)
Ruud H
Gast
« Gepost op: 27 December 2004 - 14:42:41 »

Hallo Rudy,       Grin

Ik wil jou hier een groot compliment geven voor de bergen werk die je weer verzet hebt om dit vernieuwde Forum op te zetten, zo dat iedereen weer naar hartelust met zijn hobby bezig kan zijn, het ziet er allemaal fris en tip top uit, bedankt weer namens velen gebruikers hier.

Gr. Ruud.  Wink
Mischaop82
full lid

« Antwoord #1 Gepost op: 27 December 2004 - 14:49:05 »

Met deze wijze woorden van Ruud, ben ik het natuurlijk helemaal mee eens !!
Dat iedereen maar lang van dit prachtige Forum kan en mag genieten.

Rudy, Onze dank is groot  Cheesy

Gr. Mischaop82

Lid van de club van 1482 !!!   1610/1673.
denis49
full lid

Geslacht: Man

Dit forum is het helemaal !

« Antwoord #2 Gepost op: 27 December 2004 - 15:08:35 »

Hallo Rudy,
Ik sluit mij ook aan bij de zeer wijze woorden van Ruud,ik kan het niet beter verwoorden.
Ik hoop dat we nog lang onze hobby hier op dit prachtige forum zullen kunnen uitoefenen en verder uitbreiden door hetgeen we hier dagelijks mogen bijleren en verkondigen.
Nogmaals mijn bijzondere dank voor uw vele werk.
Groeten,
Denis49 Wink

Romeinse munten dat is pas geschiedenis.
aurelianus
full lid

Een munt is tastbare geschiedenis! 160904

« Antwoord #3 Gepost op: 27 December 2004 - 15:48:10 »

Bis, bis etc.
We hebben respect voor al het werk wat U erin gestoken heeft.Een goede jaarwisseling toegewenst.

Met vriendelijke groeten en veel verzamelplezier! Aurelianus
Beirnaert Rudy
Administrator
full lid

Aankoop munten van de Zuidelijke Nederlanden.

« Antwoord #4 Gepost op: 27 December 2004 - 17:35:50 »

Waauuw alvast bedankt hoor.
Ik doe mijn best.
En ik leer lekker veel bij over munten en forums maken Grin.

Wij zijn goed bezig op het muntenforum. Mijn dank gaat zeker uit naar de moderators!!!
Figleaf
Beheerder
full lid

Eerst het boek, dan de munt.

« Antwoord #5 Gepost op: 01 Januari 2005 - 23:09:02 »

Mag ik mij hier in alle nederigheid bij aansluiten? Hier moet een hoop werk aan vooraf zijn gegaan. Geweldige interface voor de gebruikers. Wat mij wel stoort is dat het je geld kost. Zou het niet mogelijk zijn een commercieel forum toe te voegen waarin professionele handelaren (sponsors) tegen een kleine vergoeding kunnen adverteren, links neerzetten naar eBay, waarschuwen voor nieuwe online veilingcatalogi of bijgewerkte web site en dat soort dingen? Er zijn m.i. genoeg gebruikers om het aantrekkelijk te laten zijn...

Peter

Een gedetermineerde munt heeft nieuw leven gekregen.
aurelianus
full lid

Een munt is tastbare geschiedenis! 160904

« Antwoord #6 Gepost op: 02 Januari 2005 - 08:57:23 »

@ Fifleaf,
Het is inderdaad vervelend dat het forum Rudy geld kost Sad, echter ik voel niet veel voor Uw voorstel om tegen: "kleine vergoeding" zaken / personen laten te kunnen" kunnen adverteren, links neerzetten naar eBay, waarschuwen voor nieuwe ‘online’ veilingcatalogi of bijgewerkte ‘website’ en dat soort dingen?" U zult zakelijk gelijk zult hebben dat "Er zijn m.i. genoeg gebruikers om het aantrekkelijk te laten zijn..."
Ik ben echter bang dat de objectiviteit van het forum dan verloren gaat, en denk aan bv.kritische noten over eBay verkoop? Een punt van rust in deze wereld zonder reclame, ‘popups’ en ‘banners’ en welke mag weten welke zaken er over ons uitgestort mogen worden, waardeer ik zeer Cheesy. Ik zou dan liever zien dat de leden iets zouden betalen. Mogelijk dat er per gestelde en/of beantwoorde vraag  Huh een kleine vergoeding zou worden betaald. Ik zie echter ook wel in dat dit soort zaken (vele?) leden zou kosten  Undecided en vermoedelijk is dat bij Uw voorstel niet het geval.
Voor mij zou het opgeven van mijn betrekkelijke anonimiteit  Cool, door die betaling het grootste probleem zijn.
Gelukkig echter hoef ik zo’n vraag niet te beantwoorden  Roll Eyes en wat Rudy ook beslist ik zal zijn keuze steunen, vooral gezien wat hij al voor dit forum deed. Met vriendelijke groeten Smiley
« Laatste verandering: 02 Januari 2005 - 09:00:41 door aurelianus » Gelogd

Met vriendelijke groeten en veel verzamelplezier! Aurelianus
Beirnaert Rudy
Administrator
full lid

Aankoop munten van de Zuidelijke Nederlanden.

« Antwoord #7 Gepost op: 02 Januari 2005 - 11:22:05 »

Het forum is op jaar basis zeer duur.
Deze grootste kost is het dataverkeer. Er bestaat wel een mogelijkheid om goedkoper te werken met servers die in Amerika staan. Maar daar zou ik nog niet aan denken.

Ik heb dit voorstel om reclame te maken via dit forum reeds gekregen. Maar ben er niet op in gegaan. Er is één voorstel wat ik wel zal toelaten. En dat zijn:
Boven het forum waar nu mijn banner (je weet wel waar mijn kop op staat) is vervangen door een andere. Het moet dan wel over munten gaan.
En onderaan kan ik er ook nog twee kleintjes zetten. Maar verder zal ik niet gaan.
Maar op dit moment kan ik het nog betalen Grin.

N.B. Maar alvast bedankt voor de tip.

Wij zijn goed bezig op het muntenforum. Mijn dank gaat zeker uit naar de moderators!!!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: