|
RobKooy (Overleden)
|
 |
« Gepost op: 25 Februari 2004 - 00:43:43 » |
|
Vandaag bericht ontvangen vanuit San Marino. Met het jaartal 2004 zullen in circulatiekwaliteit worden aangemunt: 1 cent: 1.320.000 2 cent: 1.395.000 5 cent: 1.000.000 Daarnaast zullen er 180.000 minikits worden uitgebracht met daarin een 1 cent, 10 cent, en 1 euro. (de totale oplage voor de 1 cent wordt daarmee 1.500.000) Rob Kooy
|
|
|
|
|
|
Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
|
|
|
|
Senior
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Februari 2004 - 02:05:37 » |
|
@ RobKooy:
En de waardes van 20c, 50c en 2 euro? Worden die dan in het geheel niet aangemunt of gaf jouw bron daar geen informatie over? Groeten,
Senior
|
|
|
|
|
|
Vanaf begin maart 2005 zal ik gedurende langere tijd niet meer op het forum actief zijn. Kijk hier voor meer info. Kijk op mijn website voor info over varianten en de nieuwste euro-overzichten.
|
|
|
|
Mischaop82
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Februari 2004 - 09:27:19 » |
|
Senior, ik neem aan dat de 20C, 50C en de 2€ dan alleen in de BU set zullen zitten. Oplage 70.000 ??
Gr. Mischaop82
|
|
|
|
|
|
Lid van de club van 1482 !!! 1610/1673.
|
|
|
|
Senior
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Februari 2004 - 12:24:09 » |
|
Oeps, dat krijg je ervan als je de berichten betreffende BU-sets niet leest...  Ik heb zojuist de thread gevonden. Bedankt Mischaop82! Groeten, Senior
|
|
|
|
|
|
Vanaf begin maart 2005 zal ik gedurende langere tijd niet meer op het forum actief zijn. Kijk hier voor meer info. Kijk op mijn website voor info over varianten en de nieuwste euro-overzichten.
|
|
|
|
RobKooy (Overleden)
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Februari 2004 - 20:29:29 » |
|
De eerste datum waarop de BU-set, de losse munten en de minikit verkrijgbaar zullen zijn is 7 april 2004. Ik had dat in mijn bovenstaande posting expres achterwege gelaten om Tom Wentzel te kunnen betrappen op plagiaat. Rob Kooy
|
|
|
|
« Laatste verandering: 26 Februari 2004 - 20:31:50 door RobKooy »
|
|
Helaas is Rob Kooy overleden en niet meer actief op ons forum, Namens het Muntenforum willen wij Rob Kooy bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren hij was en is een enorme inspiratie voor vele verzamelaars.
|
|
|
Ralf
Volledig lid

Geslacht: 
Euro's
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Februari 2004 - 20:38:11 » |
|
Als je Lid bent van San Marino dan is het toch niet mogelijk om ook een minikitje of wat losse muntjes te krijgen? Of misschien wel? Anders zou ik die kunnen gebruiken om te ruilen voor mijn verzameling completer te maken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RobKooy (Overleden)
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Februari 2004 - 09:59:23 » |
|
Wanneer je staat ingeschreven als lid bij San Marino dan kun je alléén bestellen wat ze je aanbieden: De BU-set en de andere speciale uitgiften.
De minikit en de losse munten kunnen alléén ter plaatse worden aangeschaft, ze worden niet per post verkocht. Rob Kooy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M@
nieuw lid

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 28 Februari 2004 - 12:26:20 » |
|
@ Rob, De direct-verkoop van de San Marino BU-munten, minikit en losse munten is dus 7 april ?? (ik neem aan dat de losse munten per rol verkrijgbaar zijn...) Dat zou dus op een mooie woensdag zijn  Groeten
|
|
|
|
« Laatste verandering: 28 Februari 2004 - 12:26:44 door brentje »
|
|
|
|
|
|
RobKooy (Overleden)
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 28 Februari 2004 - 14:46:49 » |
|
brentje vroeg: De direct-verkoop van de San Marino BU-munten, minikit en losse munten is dus 7 april ??
Dat is wat er in de informatie staat die ik heb ontvangen. Er zal wel weer een enorme run op ontstaan. En het is niet duidelijk of de rollen munten ook verkocht zullen worden aan buitenlanders, of dat die rollen uitsluitend zullen worden geleverd aan de banken in San Marino ter doorlevering aan de eigen inwoners. Rob Kooy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M@
nieuw lid

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 03 Maart 2004 - 10:22:59 » |
|
Hallo, Vandaag contact gehad met AASFN  De verkoop van de BU-set is inderdaad op 7 april. Slechts 1 setje per persoon en de verkoop begint 's morgens om 08:30. De mini-muntset (toeristen-setje) zal naar verwachting juni/juli uitgegeven gaan worden. Groeten, Tjeu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PB
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 03 Maart 2004 - 20:26:05 » |
|
@Brentje, dat de verkoop van de sets op 7 april is wisten we al van Rob Kooy (zie postings hiervoor)  Maar hoe is het met de rollen? Heb je daar ook naar gevraagd?  groeten, P.B. 
|
|
|
|
« Laatste verandering: 03 Maart 2004 - 20:26:32 door Pete Black »
|
|
|
|
|
M@
nieuw lid

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 03 Maart 2004 - 23:17:36 » |
|
idd P.B. de datum was al bekend. Ik vond de aanvangstijd wel grappig om nog te vermelden ! De man die ik sprak kon niets vertellen over de rollen, helaas  Mijn Italiaans is niet echt geweldig en zijn Engels liet het ook af weten, dus kwamen we bij mijn vraag over 'rolls' niet verder dan si en no  Ik probeer het in de loop van deze week of volgende week nog eens  Groeten, Tjeu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RobKooy (Overleden)
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 04 Maart 2004 - 10:50:35 » |
|
De toeristenset (minikit) zal eveneens al vanaf 7 april beschikbaar zijn, maar dat wil niet zeggen dat de verkoop ervan op dezelfde datum start. Veel minikits worden verkocht via de diverse souvenirwinkeltjes in San Marino. Zij gaan pas verkopen wanneer het toeristenseizoen start en dat is in juni. Rob Kooy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Senior
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 Juni 2004 - 23:07:50 » |
|
Weet iemand intussen meer over de uitgiftedatum van de San Marinese 1c, 2c en 5c rollen? Groeten,
Senior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mischaop82
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 02 Juli 2004 - 00:29:12 » |
|
|
|
|